SuperNova Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Jeg har ikke vært i New York på 20 år, men nå har jeg bestilt billett og drar på en kort ferie tidlig i februar! Jeg drar med mann og to tenåringer. Er det noen som har tips til hva vi bare mååå gjøre? Jeg har planlagt the Edge, men ellers har vi lite planer. Vi skal bo på Manhattan, men ønsker å dra over til Brooklyn en dag, er det noen som har tips der?
Jdz Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Hva er dere interessert i å gjøre da? Sist jeg var i New York dro jeg på vinteren og ble smertelig klar over at det er en helt annen by enn på sommeren, men klart, om dere liker museer og den slags er det sikkert mye mindre køer og sånn på denne tiden av året.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 Min favoritt er bare å gå rundt i byen, og ta inn hva man ser. Det er jo ingenting man må gjøre. Men jeg synes det er spesielt å bruke litt tid på minnesmerkene og museet på ground zero. Ta metroen over til Brooklyn og gå tilbake over broa. Rusle rundt og ta en kaffe i Central Park. Gå the highline. Og shoppingen, ikke minst. Prisene er ikke like gunstige som de var, men utvalget er enormt. Jeg pleier å gå til bukseavdelingen på Macys, beskrive hva jeg vil ha og størrelse, så kommer de løpende med forslag etter forslag til meg i prøverommet. Planlegg kjøpene godt, om dere har spesielle interesser, for det kan være overveldende. Jeg er blant annet interessert i fotografering, men det å bevege seg inn i B&H uten en plan for hva man skal ha fungerer ikke. I motsetning til forrige innlegg trives jeg også godt der på vinteren, særlig om man er så heldig å få en crisp og solrik dag. Men kle dere godt. Anonymkode: e7000...c5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå