AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Min kjæreste blir alltid veldig godt likt. Tidligere synes jeg det var veldig stas. jeg var stolt av å ta han med på ting med mine venner og familie fordi han snakket så bra med alle. Nå kjenner jeg mer på en type misunnelse og en frykt for at vennene mine liker han bare enn meg. Alle forteller meg hvor fin han er og hvor godt de liker han. Det gjør at jeg ofte føler meg mindreverdig og blir redd for at de tenker at han er for bra for meg. Har noen lignende erfaringer? eller eventuelt et annet perspektiv å komme med? jeg har jo også mange venner og føler meg generelt som en som blir godt likt, men når jeg er med han føler jeg alltid at jeg ikke når opp. Anonymkode: b9476...1e0
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Jeg har også kjent på en slik følelse. Men det jeg erfarte var at jeg satt kjæresten min på pidestall og nedvurderte meg selv. Prøv å snu tankegangen din - vi er alle bare mennesker med våre gode og mindre gode sider. Anonymkode: 3a2fc...da0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå