AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Del Skrevet 2. januar 2023 Skal begynne på nesespray en uke før IKM. Betyr det at vi ikke kan ha sex ved eggløsning? Hva skjer om jeg blir gravid og bruker nesesprayen? Anonymkode: c73ad...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 2. januar 2023 #2 Del Skrevet 2. januar 2023 Man skal ikke ha samleie mens man holder på med behandlingen, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Del Skrevet 2. januar 2023 Det har jeg ikke fått noen info om.. gjelder det hele behandlingen? Altså fra før jet starter på spray og til etter innsett? Anonymkode: c73ad...6ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 2. januar 2023 #4 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det har jeg ikke fått noen info om.. gjelder det hele behandlingen? Altså fra før jet starter på spray og til etter innsett? Anonymkode: c73ad...6ac Vet ikke helt åssen det fungerer med spray. Jeg skal starte på kort protokoll så jeg skal ikke ha spray. Men jeg har fått beskjed om å ikke ha samleie mens jeg går på sprøyter Regner med det fungerer på ala samme måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Del Skrevet 2. januar 2023 Fame skrev (Akkurat nå): Vet ikke helt åssen det fungerer med spray. Jeg skal starte på kort protokoll så jeg skal ikke ha spray. Men jeg har fått beskjed om å ikke ha samleie mens jeg går på sprøyter Regner med det fungerer på ala samme måte Oi, da blir det seks-sju uker uten sex🙈 hørtes voldsomt ut. Rart jeg ikke har fått info om det Anonymkode: c73ad...6ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 2. januar 2023 #6 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oi, da blir det seks-sju uker uten sex🙈 hørtes voldsomt ut. Rart jeg ikke har fått info om det Anonymkode: c73ad...6ac Kan du ikke spørre i crypho? ^.^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #7 Del Skrevet 2. januar 2023 Fame skrev (Akkurat nå): Kan du ikke spørre i crypho? ^.^ Hva er crypho? 🙈 Anonymkode: c73ad...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 2. januar 2023 #8 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er crypho? 🙈 Anonymkode: c73ad...6ac Hvor er du under behandling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #9 Del Skrevet 2. januar 2023 Fame skrev (Akkurat nå): Hvor er du under behandling? Ullevåll Anonymkode: c73ad...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 2. januar 2023 #10 Del Skrevet 2. januar 2023 Ah, der brukes vel bare helsenorge til kommunikasjon kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 2. januar 2023 #11 Del Skrevet 2. januar 2023 Jeg ble gravid på nesesprayen (Synarela). Hadde vel gått på den i 5-6dager når jeg fikk positiv test, så eggløsning var jo før oppstart av sprøytene. Men de sa at det ikke gjorde noe. Tror det er sprøytene som er skadelige for foster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #12 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oi, da blir det seks-sju uker uten sex🙈 hørtes voldsomt ut. Rart jeg ikke har fått info om det Anonymkode: c73ad...6ac Man kan bruke kondom. Man skal ikke ha ubeskyttet sex. Anonymkode: 0b492...f93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #13 Del Skrevet 2. januar 2023 Kvinne87Rogaland skrev (2 timer siden): Jeg ble gravid på nesesprayen (Synarela). Hadde vel gått på den i 5-6dager når jeg fikk positiv test, så eggløsning var jo før oppstart av sprøytene. Men de sa at det ikke gjorde noe. Tror det er sprøytene som er skadelige for foster. Gikk det bra med deg og baby? 🥰 Anonymkode: c73ad...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #14 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Man kan bruke kondom. Man skal ikke ha ubeskyttet sex. Anonymkode: 0b492...f93 Ja, ikkesant, tenker ikke på kondom engang når man har vært prøver i 3 år🤣🤣 at det går an🤣 takk for tips, haha Anonymkode: c73ad...6ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #15 Del Skrevet 2. januar 2023 Idiotspørsmål - hvorfor skal man ikke ha sex i perioden? Er det farlig for foster om det går på egenhånd? Anonymkode: 615c3...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 2. januar 2023 #16 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gikk det bra med deg og baby? 🥰 Anonymkode: c73ad...6ac Ja, helt fint 😊 Er i uke 35 nå, og alle ultralyder, målingen og NIPT test har vært helt perfekt 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 2. januar 2023 #17 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ullevåll Anonymkode: c73ad...6ac Spør via det den digitale kommunikasjons-greia for å være på den sikre siden. Jeg husker jeg på ett tidspunkt fikk beskjed om at vi ikke kunne ha ubeskyttet samleie, men husker ikke hvor i løpet det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #18 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Idiotspørsmål - hvorfor skal man ikke ha sex i perioden? Er det farlig for foster om det går på egenhånd? Anonymkode: 615c3...2c6 Jeg mener det er fordi det kan 1) befruktes flere egg (om de ikke tar ut alle), og 2) kan føre til for tidlig eggløsning. Så da kan man bomme på forsøket. Men jeg husker ikke 100%! Anonymkode: 0b492...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå