AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Jeg satt innpå et par hundre tusen i midten av desember. Må de stå der hele januar for å få rentegevinsten? Eller er det greit å betale en regning den 25? Teller de renter daglig, eller månedlig? Anonymkode: a20eb...fec
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Du får renter for hver dag pengene står på konto. Anonymkode: dc3da...de2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 19 minutter siden, AnonymBruker said: Du får renter for hver dag pengene står på konto. Anonymkode: dc3da...de2 Og da blir det også motsatt, jeg slipper å betale renter for hver av de dagene pengene står på lånet? Anonymkode: a20eb...fec
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Og da blir det også motsatt, jeg slipper å betale renter for hver av de dagene pengene står på lånet? Anonymkode: a20eb...fec Ja. Mindre lån, lavere rentekostnader. Du betaler bare rente for de pengene som er lånt. Anonymkode: 3a733...c01
Ti T Usen Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 Renter beregnes dag for dag. Saldo*rentesats/365
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå