AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Jeg er vanligvis en fyr med mye energi og pågangsmot, men de siste månedene har livet vært mer motgang enn jeg foretrekker. Jeg har derfor vært mer nedfor og dempet, gitt mer faen og tenker ingenting betyr noe. Har vært på noen dates i mellomtiden, og _alle_ jeg har vært med vil møte meg igjen. Dette er høyst uvanlig for meg, vanligvis får jentene nok etter 1-2 dates. Er det andre menn her inne som har erfart at damene i større grad er interessert om man ikke viser følelser, holder veldig tilbake? Jeg orker rett og slett ikke å gi like mye av meg selv for tiden. Den mest åpenbare grunnen jeg kan tenke meg er at jeg ikke gidder å snakke om/gi av meg selv og mitt, og at alt fokus blir derfor på henne, men jeg lurer også på om det er det at jeg er lite responsiv som i seg selv gjør meg mer tiltrekkende. Føles ganske deprimerende om det er slik, men er kanskje mer "maskulint" å ikke vise følelser. Tanker? Anonymkode: b7ef3...dbe
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er vanligvis en fyr med mye energi og pågangsmot, men de siste månedene har livet vært mer motgang enn jeg foretrekker. Jeg har derfor vært mer nedfor og dempet, gitt mer faen og tenker ingenting betyr noe. Har vært på noen dates i mellomtiden, og _alle_ jeg har vært med vil møte meg igjen. Dette er høyst uvanlig for meg, vanligvis får jentene nok etter 1-2 dates. Er det andre menn her inne som har erfart at damene i større grad er interessert om man ikke viser følelser, holder veldig tilbake? Jeg orker rett og slett ikke å gi like mye av meg selv for tiden. Den mest åpenbare grunnen jeg kan tenke meg er at jeg ikke gidder å snakke om/gi av meg selv og mitt, og at alt fokus blir derfor på henne, men jeg lurer også på om det er det at jeg er lite responsiv som i seg selv gjør meg mer tiltrekkende. Føles ganske deprimerende om det er slik, men er kanskje mer "maskulint" å ikke vise følelser. Tanker? Anonymkode: b7ef3...dbe Nå vet jeg jo ikke hva du mener med "vise følelser", men å fremstå desperat er ikke mye attraktivt i hvertfall. Anonymkode: 0b897...ded 5 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Nå vet jeg jo ikke hva du mener med "vise følelser", men å fremstå desperat er ikke mye attraktivt i hvertfall. Anonymkode: 0b897...ded Jeg tror aldri jeg har fremstått desperat, men kanskje mer ivrig og "på" enn jeg er nå. Nå er jeg mer likegyldig. Føles som det stemmer de greiene man hører "jenter vil ha det de ikke kan få", men er usikker. Anonymkode: b7ef3...dbe
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 I utgangspunkt nei, men hvis du sliter du med sykdom som mani, bipolar eller lignende vil du kanskje virke lugn når du er nedfor/dempet? Kan hende du trives best på toppen av energi, men hvis dette skremmer bort ville jeg sjekket hvis jeg var deg. Medisiner kanskje? Anonymkode: fb0e1...e86
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 Hvis depresjonen gjør deg passiv så viser du jo følelser? Anonymkode: c7df6...bb8
MissKatt Skrevet 2. januar 2023 #6 Skrevet 2. januar 2023 Du skriver at du ikke snakker så mye om deg selv, men har mer fokus på henne. Det kan være så enkelt at det er det som funker 😊 3
exictence Skrevet 2. januar 2023 #7 Skrevet 2. januar 2023 Jeg liker veldig godt når mannen byr mye på seg selv og viser følelser. MEN ikke i begynnelsen, for det kan virke litt desperat, eller at jeg får litt panikk, på en måte. Trenger å ta det litt med ro i starten. Men etter hvert kan man vise mer og mer.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #8 Skrevet 2. januar 2023 Kvinner liker maskuline menn som ikke viser følelser. Anonymkode: 800a7...0f4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #9 Skrevet 2. januar 2023 Det er ikke maskulint å ikke vise følelser. Det er giftig. Menn som ikke viser følelser er ikke gode partnere eller av interesse å date videre for meg. Det sagt så forventes det ikke at man får følelser for noen på første eller andre date, så det er ikke avvikende å ikke vise følelser så tidlig. Det er nok ikke mangel på følelser som gjør at de vil møte deg igjen, men at du er mer avslappet og ikke fullt så anstrengt og kalkulererende som du vanligvis er på date. Man slapper mer av i samvær med de som gir litt faen i hva andre tenker og tror. Med gi litt faen mener jeg ikke gi faen i jenta og normal folkeskikk og det å vise interesse ovenfor henne, men en avslappet innstilling og trygghet i seg selv i forhold til det å oppføre seg som et stivt og nervøst manuskript man har lest om hvordan man bør oppføre seg fra punkt til prikke på date. Anonymkode: 98835...e04 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå