AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #461 Del Skrevet 6. januar 2023 ajarRun skrev (21 minutter siden): Jeg ønsker en partner som imponerer meg, og for å si det sånn, kona til naboen min imponerer ikke meg, ikke litt en gang. Kvinner er ikke til for å imponere menn. Jeg ønsker å være meg selv i et forhold, ikke jobbe hver dag for å imponere mannen. Anonymkode: f6cb2...3bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #462 Del Skrevet 6. januar 2023 ajarRun skrev (Akkurat nå): Ja, og kommunikasjon og å lese en person er ferdigheter som ikke kan læres... Argumentene dine er overraskende svake. Slik kommunikasjon læres ikke på one night stands. Anonymkode: f6cb2...3bf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 6. januar 2023 #463 Del Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinner er ikke til for å imponere menn. Jeg ønsker å være meg selv i et forhold, ikke jobbe hver dag for å imponere mannen. Anonymkode: f6cb2...3bf Hvis naboen min blir singel skal jeg gi deg et vink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 6. januar 2023 #464 Del Skrevet 6. januar 2023 ajarRun skrev (4 minutter siden): Det du sier er jo det samme som det jeg sier. Menn med mer erfaring er mer attraktivt. Kvinner med mer erfaring er ikke det. Kvinner med høyere inntekt er ikke bedre, det er mer styr. Jeg vil heller ha en 18 år gammel barista enn en 30 år gammel professor. Jeg trenger en partner, ikke penger. Nei, det er ikke det samme. Erfaring betyr ikke nødvendigvis flere partnere, men å ha hatt langvarige forhold tidligere er verdifullt. Jeg forstår ikke hvorfor du mener at mer penger til husholdningen = styr, eller hvorfor en 18 år gammel barista er en bedre partner enn en professor. Mener du for deg? At dere har mer til felles? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #465 Del Skrevet 6. januar 2023 ajarRun skrev (2 minutter siden): Det du sier er jo det samme som det jeg sier. Menn med mer erfaring er mer attraktivt. Kvinner med mer erfaring er ikke det. Kvinner med høyere inntekt er ikke bedre, det er mer styr. Jeg vil heller ha en 18 år gammel barista enn en 30 år gammel professor. Jeg trenger en partner, ikke penger. Jeg sier jeg må ha en mann med livserfaring, utdanning og samlivserfaring, for det har jeg selv. Når en person (= en mann) hevder han vil ha en kvinne uten samlivserfaring, tyder det på at han har lært niks og nada av sin tidligere erfaring, eventuelt at han skryter på seg en erfaring hsn mangler. Og...100 sexpartnere svekker en manns verdi på eksakt samme måten som dere hevder den svekker kvinners. Han lærer ingen verdens ting av det, annet enn dårlige strategier når det gjelder mer krevende kommunikasjon. Anonymkode: 45e9c...1ec 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 6. januar 2023 #466 Del Skrevet 6. januar 2023 ajarRun skrev (5 minutter siden): Så du sier du vil ha en trofast mann som legger masse innsats i forholdet og en rundbrenner som knuller deg skikkelig en gang i året? Fin metafor. Jeg er enig. Det er ikke vanskeligere å bli glad i en yngre mindre erfaren kvinne enn en eldre en... Jeg vil heller ha en kirurg fra et krigssykehus i Etiopia enn en som aldri har håndtert et skalpell. Generaliserte ferdigheter vil man få uansett om det er en litt annen person. Jeg ser etter en som lytter, og en som ikke leser mellom linjene for at det skal passe egen agenda. Jeg ønsker ikke å få deg til å like eldre kvinner. Overhodet ikke. Mener du at en kvinne som har håndtert mange ulike menn er bedre sexpartnere, eller gjelder det kun menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 6. januar 2023 #467 Del Skrevet 6. januar 2023 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Jeg ser etter en som lytter, og en som ikke leser mellom linjene for at det skal passe egen agenda. Jeg ønsker ikke å få deg til å like eldre kvinner. Overhodet ikke. Mener du at en kvinne som har håndtert mange ulike menn er bedre sexpartnere, eller gjelder det kun menn? Gjelder kun menn. Det er ikke vanskelig å tilfredsstille meg seksuelt. Som Stalin sa, kvantitet har en kvalitet av seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 6. januar 2023 #468 Del Skrevet 6. januar 2023 ajarRun skrev (1 minutt siden): Gjelder kun menn. Det er ikke vanskelig å tilfredsstille meg seksuelt. Som Stalin sa, kvantitet har en kvalitet av seg selv. Det er ikke sikkert et sitat fra Stalin er så innsiktsfullt når det gjelder hva kvinner ønsker seg fra en mann sexuelt, selv om det beskriver ditt eget sexliv på en god måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #469 Del Skrevet 6. januar 2023 ajarRun skrev (13 minutter siden): Hvis naboen min blir singel skal jeg gi deg et vink. Nei takk, er godt gift med en jeg ikke trenger å imponere hver eneste dag. Anonymkode: f6cb2...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #470 Del Skrevet 6. januar 2023 Hvorfor gidder vi kvinner å bry oss med hva enkelte smalspora menn mener? I praksis velger vi jo bort menn vi ikke vil ha uansett. Menn som liker uforpliktende sex har dessuten sin nytte for oss kvinner også, om/når vi vil ha uforpliktende sex. Kroppen kan duge selv om hodet ikke gjør det. Helt greit at det er omvendt også. Så lenge det er samtykkende sex er sex greit. For forhold må vi alle uansett treffe den rette. Jeg ville ikke hatt Kipling eller kjørelæreren uansett, så at de ikke ville hatt meg heller er null problem. Bare en fordel egentlig. At de tror de prater for menn generelt vet vi kvinner at er feil, så hvorfor får de så mye spalteplass? Anonymkode: ae2e2...0cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 6. januar 2023 #471 Del Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei takk, er godt gift med en jeg ikke trenger å imponere hver eneste dag. Anonymkode: f6cb2...3bf Kanskje du er kona til naboen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #472 Del Skrevet 6. januar 2023 ajarRun skrev (1 minutt siden): Kanskje du er kona til naboen min... Tviler. Vi har ungen sjåvinistiske naboer. Anonymkode: f6cb2...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #473 Del Skrevet 6. januar 2023 Embla82 skrev (1 time siden): Dere som elsker dette ordtaket: De aller aller fleste peniser passer i de aller fleste vaginaer. Å gi ordentlig nytelse til en dame derimot, det er en kunst færre mestrer. Jeg mistenker at de som er dårligst på sånt kanskje er best på å sitte på nett og belære damene de ikke tilfredsstiller. Du trodde ordtaket handler om selve anatomien? Gratulerer... Anonymkode: 10e8f...c15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 6. januar 2023 #474 Del Skrevet 6. januar 2023 58 minutter siden, AnonymBruker said: Se det fra en kvinnes perspektiv: Er det sannsynlig at kvinnen ville valgt den konservative dobbeltmoralisten hvis hun hadde andre valg? Nei, det er det ikke. Selv om hun IKKE hadde andre valg, ville hun neppe valgt ham. Godt kvinner har valg, sakte, men sikkert vil slike menn og slike holdninger dø ut. Hans ønsker spiller defor ingen rolle, egentlig. Tror det heter evolusjon. Anonymkode: 45e9c...1ec Sant det, det er der det å være høy, kjekk, smart, sjarmerende, morsom og å se ut som en skjeggete james bond når jeg går i dress kommer inn i bildet. Problemet med teorien din er at konservatisme korrelerer med testosteron, så kvinner som liker maskuline menn må nok bare leve med at de pleier å være på høyresiden, ofte langt på høyresiden. Men hvis du foretrekker snille og dvaske sveklinger med "moderne verdier" så er det nok av dem nå om dagen for å si det mildt 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 6. januar 2023 #475 Del Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du trodde ordtaket handler om selve anatomien? Gratulerer... Anonymkode: 10e8f...c15 Ordtaket er bare et desperat forsøk på å shame damer for noe flere menn gjør. Hva med homofile menn, er det både gode nøkler og dårlige låser på en gang? Eller er det bare rett og slett en elendig (og fullstendig oppbrukt) analogi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #476 Del Skrevet 6. januar 2023 Kipling skrev (Akkurat nå): Sant det, det er der det å være høy, kjekk, smart, sjarmerende, morsom og å se ut som en skjeggete james bond når jeg går i dress kommer inn i bildet. Problemet med teorien din er at konservatisme korrelerer med testosteron, så kvinner som liker maskuline menn må nok bare leve med at de pleier å være på høyresiden, ofte langt på høyresiden. Men hvis du foretrekker snille og dvaske sveklinger med "moderne verdier" så er det nok av dem nå om dagen for å si det mildt 🙂 Jeg driter i hvordan mannen ser ut i dress. Med en gang du åpner kjeften og blir med i samtalen, har du tapt. Anonymkode: f6cb2...3bf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #477 Del Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så kvinner er fortsatt dumme, selv om de studerer filosofi. Nydelig. Anonymkode: f6cb2...3bf Lolz. Det morsomme er at det virker ikke som dere skjønner selv at når dere må stråmanne det han sier så innrømmer dere indirekte at dere ikke evner å svare han(saklig). Anonymkode: 10e8f...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 6. januar 2023 #478 Del Skrevet 6. januar 2023 Helene1982 skrev (7 minutter siden): Det er ikke sikkert et sitat fra Stalin er så innsiktsfullt når det gjelder hva kvinner ønsker seg fra en mann sexuelt, selv om det beskriver ditt eget sexliv på en god måte. Bruker å slå an på den derre baren på Blitzhuset som ser ut som et crackhus. De drittsekkene lot oss ikke ta med inn pizzaen for den hadde kjøtt, men de solgte hasj i lokalet... En spansk bekjent ble tatt rundt hjørnet av vekteren når han røyket det ute i bakgården med de oljefatene med bål i. Han måtte vel sikkert suge seg ut av det predikamentet. Men uansett, ravejentene der elsker Stalin, Bukowski og han derre sigarkødden med skjegg. Har aldri vært et sted der den litterære interessen har vært så, morbid fascinerende. Må si det blir stramt når en blond islender snakker om væpnet revolusjon og om hvordan man må fri seg fra kapitalismens klør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #479 Del Skrevet 6. januar 2023 Kipling skrev (2 minutter siden): Sant det, det er der det å være høy, kjekk, smart, sjarmerende, morsom og å se ut som en skjeggete james bond når jeg går i dress kommer inn i bildet. Problemet med teorien din er at konservatisme korrelerer med testosteron, så kvinner som liker maskuline menn må nok bare leve med at de pleier å være på høyresiden, ofte langt på høyresiden. Men hvis du foretrekker snille og dvaske sveklinger med "moderne verdier" så er det nok av dem nå om dagen for å si det mildt 🙂 Min mann er mest sannsynlig mye sterkere enn deg. Han har en tung fysisk jobb og kropp til en gresk gud. Samtidig som han har moderne verdier og anser meg som likeverdig. Det lyser misunnelse av deg lang vei. Kanskje du burde lytte til disse mennene du forakter, som har fått til et forhold? Kanskje lærer du noe verdifullt om tilknytning og seriøse relasjoner? Anonymkode: f6cb2...3bf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #480 Del Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lolz. Det morsomme er at det virker ikke som dere skjønner selv at når dere må stråmanne det han sier så innrømmer dere indirekte at dere ikke evner å svare han(saklig). Anonymkode: 10e8f...c15 Jeg klarer ikke å ta en person som bruker "lolz" i hvert svar, seriøst. Anonymkode: f6cb2...3bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå