AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #281 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er vel bare flinkere enn deg. Idk. Og det er tydeligvis mannen din også. Mulig det er en mannegreie. Vi er gode menneskekjennere. Anonymkode: 10e8f...c15 Jeg kjenner at jeg bryr meg ikke. Jeg bare råder deg til å endre fokuset biiittelitt hvis du ønsker deg et fast forhold. Hvis du vil fortsette å fly fra fitte til fitte, kan du gjerne beholde både tonen og holdningene - kvinner som ønsker seg one night stand i fylla bryr seg katta om holdningene til mannen som eier den tilfeldige pikken. Anonymkode: f6cb2...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #282 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du virkelig så full av deg selv at du tror menn du ikke kjenner bryr seg om hva du lirer av deg på nettet? Dagens Anonymkode: f6cb2...3bf Validering heter det. Av og til kan empati fra selv en fremmed det som skal til. Anonymkode: 10e8f...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #283 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner at jeg bryr meg ikke. Jeg bare råder deg til å endre fokuset biiittelitt hvis du ønsker deg et fast forhold. Hvis du vil fortsette å fly fra fitte til fitte, kan du gjerne beholde både tonen og holdningene - kvinner som ønsker seg one night stand i fylla bryr seg katta om holdningene til mannen som eier den tilfeldige pikken. Anonymkode: f6cb2...3bf Vet. Flesteparten spør knapt om navnet mitt lizzm. Hehe Anonymkode: 10e8f...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #284 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Validering heter det. Av og til kan empati fra selv en fremmed det som skal til. Anonymkode: 10e8f...c15 Nei, det heter ikke det når "sympatien" kommer fra et nettroll og ikke er beregnet på en konkret person i en konkret situasjon. Men vi kommer nok til å le godt av denne tråden sammen når han kommer hjem fra jobb Vi har allerede hatt det hysterisk morsomt da jeg fortalte ham at enkelte menn fortsatt tror at det finnes en jomfruhinne som brister ved første samleie Anonymkode: f6cb2...3bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 3. januar 2023 #285 Del Skrevet 3. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bare for orden - JEG er TS. Jeg skrev hovedinnlegget inspirert av flere innlegg i det siste om luddere, kvinners fraværende verdi etter x antall sexpartnere osv. Anonymkode: f6cb2...3bf Hvorfor byttet du til anonym? Kan forstå at man faller litt av lasset når tråden blir så lang, men om du ønsker å overbevise noen hjelper det lite å svare mest mulig med færrest mulig ord som siste par sidene. Ikke at begynnelsen var overbevisende, men da virket du som en personlig som faktisk mente det du skrev, om enn uten særlig erfaring med real life. Nå fremstår du bare som noen som kjeder seg og troller. Lagt til: ser nå at dere er to ulike anonym. Da faller jeg av 😅 Endret 3. januar 2023 av Embla82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #286 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet. Flesteparten spør knapt om navnet mitt lizzm. Hehe Anonymkode: 10e8f...c15 Og det funker for deg. Men da har du ingen forutsetninger for å si hva som gjelder for faste forhold, og hva "alle menn" mener om ditten og datten. Du er ikke forholdstype, eventuelt klarer du ikke å etablere et forhold av en eller annen grunn. Du bør derfor ikke belære dem som faktisk klarer det om HVORDAN klare det. Du klarer det ikke, vi gjør det. Det blir det samme som at en amatørspiller fra sjette divisjons lag skal belære en spiller på landslaget om hvordan man scorer mål mest effektivt. Anonymkode: f6cb2...3bf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #287 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det heter ikke det når "sympatien" kommer fra et nettroll og ikke er beregnet på en konkret person i en konkret situasjon. Men vi kommer nok til å le godt av denne tråden sammen når han kommer hjem fra jobb Vi har allerede hatt det hysterisk morsomt da jeg fortalte ham at enkelte menn fortsatt tror at det finnes en jomfruhinne som brister ved første samleie Anonymkode: f6cb2...3bf Hvis du leser: husk det er ikke skam for en mann å ringe krisesenter. Be safe, be happy, du fortjener det - bror! Anonymkode: 10e8f...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #288 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og det funker for deg. Funker veldig godt. Love em and leave em Anonymkode: 10e8f...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #289 Del Skrevet 3. januar 2023 Embla82 skrev (Akkurat nå): Hvorfor byttet du til anonym? Kan forstå at man faller litt av lasset når tråden blir så lang, men om du ønsker å overbevise noen hjelper det lite å svare mest mulig med færrest mulig ord som siste par sidene. Ikke at begynnelsen var overbevisende, men da virket du som en personlig som faktisk mente det du skrev, om enn uten særlig erfaring med real life. Nå fremstår du bare som noen som kjeder seg og troller. Hvis du leser hovedinnlegget, så ser du at jeg er anonym også der, med samme kode. Hva var det jeg mente? Les gjerne hovedinnlegget en gang til. Jeg stiller spørsmål ved MENN SOM MENER AT DAMER MED MANGE PARTNERE ER VERDILØSE OG HORER, og stiller spørsmål om hva disse mennene hadde gjort hvis alle kvinner de nå puler på, kniper igjen og nekter sex utenfor forhold. Jeg er kvinne, gift, med flere barn og lang erfaring med lange forhold. Ja, jeg mente det jeg skrev da jeg spurte hva mennene hadde gjort i en slik hypotetisk situasjon. Og svarene kom, som forventet. Med biologi, logikk, kultur og alt annet grums som disse brukerne pleier å skrive i andre tråder. Anonymkode: f6cb2...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #290 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du leser: husk det er ikke skam for en mann å ringe krisesenter. Be safe, be happy, du fortjener det - bror! Anonymkode: 10e8f...c15 Og smeller enda et hjerte på ditt eget innlegg. Det er jo fint at du støtter deg selv når støtten utenfra svikter. XOXO Anonymkode: f6cb2...3bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #291 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Funker veldig godt. Love em and leave em Anonymkode: 10e8f...c15 Nettopp. Og hvis det funker for deg - hvorfor er du så opptatt av at andre menn etablerer seg i faste forhold? Er du misunnelig, eller mener du generelt at alle menn bør pule rundt hele livet? Anonymkode: f6cb2...3bf 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #292 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nettopp. Og hvis det funker for deg - hvorfor er du så opptatt av at andre menn etablerer seg i faste forhold? Er du misunnelig, eller mener du generelt at alle menn bør pule rundt hele livet? Anonymkode: f6cb2...3bf Hvor sier jeg jeg er opptatt av det? Anonymkode: 10e8f...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 3. januar 2023 #293 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du leser hovedinnlegget, så ser du at jeg er anonym også der, med samme kode. Hva var det jeg mente? Les gjerne hovedinnlegget en gang til. Jeg stiller spørsmål ved MENN SOM MENER AT DAMER MED MANGE PARTNERE ER VERDILØSE OG HORER, og stiller spørsmål om hva disse mennene hadde gjort hvis alle kvinner de nå puler på, kniper igjen og nekter sex utenfor forhold. Jeg er kvinne, gift, med flere barn og lang erfaring med lange forhold. Ja, jeg mente det jeg skrev da jeg spurte hva mennene hadde gjort i en slik hypotetisk situasjon. Og svarene kom, som forventet. Med biologi, logikk, kultur og alt annet grums som disse brukerne pleier å skrive i andre tråder. Anonymkode: f6cb2...3bf Beklager, det gikk så fort i svingene her. Trodde @kipling var TS, han bablet så sinnsykt i begynnelsen. Det var han jeg mente å omtale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #294 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor sier jeg jeg er opptatt av det? Anonymkode: 10e8f...c15 Når du babler om krisesenter, svulmende sympati og annet tull - hvorfor er du så opptatt av hvordan andre menn du ikke kjenner har det i sitt eget forhold? Tror du at vi tvinger mennene våre å fri, gifte seg med oss, flytte sammen med oss og ha sex med oss? Min mann har god inntekt, eget hus som han leier ut, godt utseende og popularitet hos damene, utrolig fint lynne og skarp hjerne. Han er ikke avhengig av meg verken praktisk, økonomisk eller seksuelt, og hadde fått en ny dame på dagen hvis han gikk fra meg. Han forlot to av eksene sine når de hadde uakseptabel oppførsel, så han vet hvordan han forlater en dame. Ingen holder ham her, og jeg har faktisk spurt han et par ganger når det røynet på, om han virkelig vil være hos meg. Begge gangene svarte han at den dagen han drar fra meg, blir det i en kiste, forhåpentligvis i svært høy alder. Anonymkode: f6cb2...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #295 Del Skrevet 3. januar 2023 Embla82 skrev (3 minutter siden): Beklager, det gikk så fort i svingene her. Trodde @kipling var TS, han bablet så sinnsykt i begynnelsen. Det var han jeg mente å omtale. Det går bra. Det skjer ofte at en bruker høres og ses veldig mye i andres tråd. Anonymkode: f6cb2...3bf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #296 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hvorfor er du så opptatt av hvordan andre menn du ikke kjenner har det? Empati - er det noe som heter. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min mann har god inntekt, eget hus som han leier ut, godt utseende og popularitet hos damene, utrolig fint lynne og skarp hjerne. Han er ikke avhengig av meg verken praktisk, økonomisk eller seksuelt, og hadde fått en ny dame på dagen hvis han gikk fra meg. Han forlot to av eksene sine når de hadde uakseptabel oppførsel, så han vet hvordan han forlater en dame. Ingen holder ham her, og jeg har faktisk spurt han et par ganger når det røynet på, om han virkelig vil være hos meg. Kanskje han liker sure kjerringer. Folk er forskjellige. Støtter hans valg uansett👍 Anonymkode: 10e8f...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #297 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Empati - er det noe som heter. Kanskje han liker sure kjerringer. Folk er forskjellige. Støtter hans valg uansett👍 Anonymkode: 10e8f...c15 Så støtter du hans valg av å være i et forhold, eller ønsker du at han ringer krisesenteret og blir hentet bort fra sin slemme kjerring? Han liker for øvrig ikke sure kjerringer eller dramadamer. Det ble blant annet derfor slutt med eksen hans - hun va bestandig sur, kjeftet og laget drama. Anonymkode: f6cb2...3bf 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #298 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så støtter du hans valg av å være i et forhold, eller ønsker du at han ringer krisesenteret og blir hentet bort fra sin slemme kjerring? Hvilken som helst, så lenge det er hans valg. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det ble blant annet derfor slutt med eksen hans - hun va bestandig sur, kjeftet og laget drama. Se der ja. Aner man et aldri så lite mønster? Anonymkode: 10e8f...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #299 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilken som helst, så lenge det er hans valg. Se der ja. Aner man et aldri så lite mønster? Anonymkode: 10e8f...c15 Nope, heller en oppgradering, både for ham og meg. Vi liker begge en rolig a4-liv uten drama, der alt kan prates om, og der man konsentrerer seg om å ha det hyggelig sammen. Veldig deilig. Anonymkode: f6cb2...3bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #300 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nope, heller en oppgradering, både for ham og meg. Vi liker begge en rolig a4-liv uten drama, der alt kan prates om, og der man konsentrerer seg om å ha det hyggelig sammen. Veldig deilig. Anonymkode: f6cb2...3bf Ok, men da liker han jo sure kjerringer siden han synes det er hyggelig. Hver sin smak. Anonymkode: 10e8f...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå