Gå til innhold

Menn som shamer damer for utsvevende sexliv - hva hadde de sagt hvis

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjenner en svulmende sympati med mannen din. Det tiltross fro at jeg aldri har møtt han eller kjenner han. 

Anonymkode: 10e8f...c15

Tipper mannen hennes får en oppvekker når hun forteller ham at to menn som aldri har vært i forhold men tilbringer mye tid på kvinneguiden for å belære kvinner synes synd på ham 🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skal en større differanse enn det til for å være vidt forskjellig.

Nettopp. Så hvis for eksempel ditt "max" er 12 partnere, vil du risikere å ende opp med et ludder som har hatt 13 eller 14 før deg, selv om du tror hun har hatt 5 eller 10. Fort gjort, altså, som du selv sier. 

Anonymkode: f6cb2...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han trenger ikke sympati fra en singel mann som ikke klarer å etablere faste forhold. Han har kone, barn, god jobb, sammensveiset familie og mange venner. 

Hva gir man mannen som har alt? Nummeret til krisesenteret.

Neida, lolz.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kipling skrev (1 minutt siden):

Ja ikke sant, selvsagt ville alle kvinnene som har reagert med sinne, indignasjon og generell hysteri her i denne tråden tatt det veldig pent dersom mannen deres sa noe som fikk dem til å føle seg dømt på grunn av historikken sin. Hun ville ikke gjort livet surt for ham i det hele tatt, og det vet han så derfor er han absolutt ikke nervøs for å være 100% ærlig.

Hva slags planet er du ifra? Har vi kvinner reagert med sinne her? Fordi vi vil diskuterer?  Er det sinne. Kan vi ikke si vår mening uten at det er sinne?

Men hva ser vi. En mann som har lakkert hele tråden med sine selvsikre meninger, uten å ha særlig erfaringer med forhold til kvinner, men er likevel en slags king. Er ikke sen om å sette kvinner på plass. Fortelle de hvor de hører hjemme. De er helst ludder hvis de ikke er jomfruer.
De må også være på plass på kjøkkenet. Være i tjeneste for mannen.

Kan ikke diskutere med kvinner, de er dumme og konforme fjols, som er personlige og emosjonelle som en ikke må diskutere med, men likevel, hvem henger på Kg 24/7? Hvem er mest emosjonell og privat i diskusjonen her? Hva med selvinnsikt?

En mann av 2023 finner ei bra dame. Da er han opptatt og glad for det. På samne måte som at jenta er det når det er gjensidig. 

Anonymkode: 9db95...3fd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Embla82 skrev (1 minutt siden):

Tipper mannen hennes får en oppvekker 

Det skal du ikke se bort fra nei

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Embla82 skrev (Akkurat nå):

Tipper mannen hennes får en oppvekker når hun forteller ham at to menn som aldri har vært i forhold men tilbringer mye tid på kvinneguiden for å belære kvinner synes synd på ham 🤣🤣

Det er jo den samme mannen som skriver under en bruker og som anonym. Samme skrivestil, samme meninger, og så liker han alle innleggene sine, setter til og med hjerter på innlegg bestående av 3-4 ord. Det er fint med selvkjærlighet, altså, men det finnes grenser :D 

Ja, min mann bli sikkert utrolig rørt at to anonyme menn som ikke klarer å finne en fast partner, og som mener at kvinner hører hjemme på kjøkkenet, synes synd på ham. SVULMENDE sympati, faktisk. Så poetisk og patetisk :D 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal en større differanse enn det til for å være vidt forskjellig.

Men hvor mange partnere tror du egentlig det er vanlig at kvinner har?? Siden du synes det er et stort nok problem til at dere må diskutere det opp i mente. 

Jeg er definert som et ludder som aggressivt forsvarer meg her i tråden og jeg har færre partnere enn dette 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva gir man mannen som har alt? Nummeret til krisesenteret.

Neida, lolz.

Som du selv påpeker, så er han ikke autist. Han klarer fint å google nummeret til nærmeste krisesenter hvis han får behov for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hvor mange partnere tror du egentlig det er vanlig at kvinner har?? Siden du synes det er et stort nok problem til at dere må diskutere det opp i mente. 

Jeg er definert som et ludder som aggressivt forsvarer meg her i tråden og jeg har færre partnere enn dette 🤣

De har ikke noe tall, eventuelt mener de at alt over 0 egentlig er ludder. Enkelte har jomfrufetish, på lik linje med mange andre fetisher. Det kan de få lov til å ha, men det ser latterlig ut når tilsynelatende godt voksne menn snakker som fjortenåringer. "Lolz", til og med. Min datter på 13 snakker mer voksent enn dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nettopp. Så hvis for eksempel ditt "max" er 12 partnere, vil du risikere å ende opp med et ludder som har hatt 13 eller 14 før deg, selv om du tror hun har hatt 5 eller 10. Fort gjort, altså, som du selv sier. 

Ja, men jeg vil ikke ende opp med en med en betydelig merkbar differanse over max. Som jo er poenget.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

SVULMENDE sympati, faktisk. Så poetisk

Takk. Fikk 6 i norsk.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Som du selv påpeker, så er han ikke autist. Han klarer fint å google nummeret til nærmeste krisesenter hvis han får behov for det. 

Befriende å høre.

Kan ikke autister bruke google-maskinen btw?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, men jeg vil ikke ende opp med en med en betydelig merkbar differanse over max. Som jo er poenget.

Men hun er jo fortsatt et ludder hvis hun er over ditt max. Så hvordan kan du se på en kvinne hvor mange partnere hun har hatt? Noen tror at jeg er skikkelig horete bare fordi jeg bruker høye hæler, tettsittende blyantskjørt og rød leppestift. En kollega som går med hår i knute, usminket og med joggebukse vet jeg har hatt en goood del moro før hun traff samboeren sin. Så "menneskekjenner" hjelper ingenting. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Embla82 skrev (5 minutter siden):

Du er definert som et ludder? Hæ? ok..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er jo den samme mannen som skriver under en bruker og som anonym. Samme skrivestil, samme meninger, og så liker han alle innleggene sine, setter til og med hjerter på innlegg bestående av 3-4 ord. Det er fint med selvkjærlighet, altså, men det finnes grenser :D 

Ja, min mann bli sikkert utrolig rørt at to anonyme menn som ikke klarer å finne en fast partner, og som mener at kvinner hører hjemme på kjøkkenet, synes synd på ham. SVULMENDE sympati, faktisk. Så poetisk og patetisk :D 

TS virker som en litt usikker mann som har lest mye i manneforum på nett og har gledet seg til å bruke de store ordene han har lært til å belære disse kvinnene han ikke helt forstår seg på på KG. Mens anonym virker mer lat og trollete? Men mulig jeg tar feil, har ikke giddet å ta dem så seriøst. Det er av de mest underholdende trådene jeg har vært borti på en stund da, så svarer nå litt her og der. Ingen tro på å nå inn til verken TS eller TS og anonym om de er ulike personer uansett. 

Endret av Embla82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Befriende å høre.

Kan ikke autister bruke google-maskinen btw?

Jeg kan ikke nok om autisme, men det vil avhenge av graden, vil jeg tro. Du får google selv, du som kan det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

TS virker som en litt usikker mann som har lest mye i manneforum på nett og har gledet seg til å bruke de store ordene han har lært til å belære disse kvinnene han ikke helt forstår seg på på KG. Mens anonym virker mer lat og trollet. Men mulig jeg tar feil, har ikke giddet å ta dem så seriøst. Det er av de mest underholdende trådene jeg har vært borti på en stund da, så svarer nå litt her og der. Ingen tro på å nå inn til verken TS eller TS og anonym om de er ulike personer uansett. 

Bare for orden - JEG er TS. Jeg skrev hovedinnlegget inspirert av flere innlegg i det siste om luddere, kvinners fraværende verdi etter x antall sexpartnere osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hun er jo fortsatt et ludder hvis hun er over ditt max. Så hvordan kan du se på en kvinne hvor mange partnere hun har hatt? Noen tror at jeg er skikkelig horete bare fordi jeg bruker høye hæler, tettsittende blyantskjørt og rød leppestift. En kollega som går med hår i knute, usminket og med joggebukse vet jeg har hatt en goood del moro før hun traff samboeren sin. Så "menneskekjenner" hjelper ingenting. 

Jeg er vel bare flinkere enn deg. Idk.

Og det er tydeligvis mannen din også. Mulig det er en mannegreie. Vi er gode menneskekjennere.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det skal du ikke se bort fra nei

Er du virkelig så full av deg selv at du tror menn du ikke kjenner bryr seg om hva du lirer av deg på nettet? Dagens :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan ikke nok om autisme, men det vil avhenge av graden, vil jeg tro. Du får google selv, du som kan det.

Trodde noe av greia med autister var at de var flinke med EDB-maskiner, men ikke folk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...