Gå til innhold

Menn som shamer damer for utsvevende sexliv - hva hadde de sagt hvis

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg illustrerer en sannhet med en metafor:)

Anonymkode: 10e8f...c15

En sannhet er noe som kan bevises. Følelser, synsing og seksuelle preferanser til en gruppe personer er ingen sannhet. 

Anonymkode: f6cb2...3bf

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det du sier henger jo ikke på greip? Jeg tror dumme menn ofte er inceler, og jeg tror dumme folk er mer tilbøyelige enn andre til å bruke klisjeer og svært enkle modeller når de tenker og snakker. Er du uenig?

Anonymkode: 45e9c...1ec

Enkle modeller brukes av ekstremt intelligente mennesker. Men nå er vel Newton, Enstein osv incel de og sikkert da.

Spørsmålet er ikke om en modell er enkel eller ikke. Men om den korresponderer med virkelighet,

På andre siden har man jo Ptolemaios. Veldig avansert og kompleks. Men akk så feil.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Slike dobbeltmoralske utspill kommer bare stygge og svake "menn" som prøver kontrollere kvinners seksualitet og overføre sin egen skam på kvinner. Hører bare hjemme blant ekstreme muslimer og annet rusk og rask. 

Kvinner har like mye rett til å ha sex og ha så mange seksualpartnere de vil, som det menn har. Å prøve kontrollere kvinners seksualitet ved å henvise til dine egne preferanser for dydige kvinner, mens du selv har aksept for at din egen promiskuøsitet og at andre menn er promiskuøse, er intet annet enn uttrykk for din egen personlighetsforstyrrelse.

Sånne menn er røde flagg og nederst på rangstigen. 

Anonymkode: c0e48...b56

Det de ikke forstår, er at de er avhengig av disse "løse" kvinnene for å få pult, fordi de ikke ønsker et forhold. Hvis alle damene hadde holdt igjen til de var gift eller kjærester, ville disse mennene leve i ufrivillig sølibat. Og da hadde de klaget på hvor kjipe kvinner er som ikke "gir" dem sex. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enkle modeller brukes av ekstremt intelligente mennesker. Men nå er vel Newton, Enstein osv incel de og sikkert da.

Spørsmålet er ikke om en modell er enkel eller ikke. Men om den korresponderer med virkelighet,

På andre siden har man jo Ptolemaios. Veldig avansert og kompleks. Men akk så feil.

Den korresponderer med en utdatert virkelighet. Eventuelt også din virkelighet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det de ikke forstår, er at de er avhengig av disse "løse" kvinnene for å få pult, fordi de ikke ønsker et forhold. Hvis alle damene hadde holdt igjen til de var gift eller kjærester, ville disse mennene leve i ufrivillig sølibat. Og da hadde de klaget på hvor kjipe kvinner er som ikke "gir" dem sex. 

Hvorfor tror du vi ikke forstår dette?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den korresponderer med en utdatert virkelighet. Eventuelt også din virkelighet. 

At jorden ikke beveger seg rundt solen er utdatert?

At du tror det forklarer en del...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

En nøkkel som kan låse opp mange låser er en god nøkkel. En lås som blir låst opp av mange nøkler er en dårlig lås.

Syns ikke livet med en dårlig lås er så ille. Når det er så mange fine nøkler der ute, er det jo bare koselig at så mange av dem passer inn i låsen min. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rosakatt skrev (1 minutt siden):

Syns ikke livet med en dårlig lås er så ille. Når det er så mange fine nøkler der ute, er det jo bare koselig at så mange av dem passer inn i låsen min. 

Åpent hus👍

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpent hus👍

For noen 😅 Men ikke for utaknemmelige sinte nøkler, som ikke setter pris må min skjønne dårlige lås

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rosakatt skrev (2 minutter siden):

For noen 😅 Men ikke for utaknemmelige sinte nøkler, som ikke setter pris må min skjønne dårlige lås

Tro meg, alle menn setter pris på dårlige låser👍

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tro meg, alle menn setter pris på dårlige låser👍

Da bør nøkkelen var ny, blankpusset, velsmurt og skinnende🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da bør nøkkelen var ny, blankpusset, velsmurt og skinnende🙂

Beggars cant be choosers👍

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja, Newton, Curie, Einstein og deg liksom. Og unnskyld meg: Modell? Det var en morsom metafor, men hvis du ønsker å si noe med substans, som kan høres sant ut, så må du jo gjerne faktisk presentere noe. Triller du eller snakker du alltid på denne luftige måten?

Anonymkode: 7d34b...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Beggars cant be choosers👍

Ikke noe problem å være selektiv når man er dame. Tilsynelatende litt verre for menn, der en del syter over å aldri få noe, mens en annen gruppe desperat kaster seg over det de får tak i av smuler. Damer kan si ja takk eller nei takk.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rosakatt skrev (9 minutter siden):

Du mener vel dårlige dås 🦋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvorfor tror du vi ikke forstår dette?

Det er veldig merkelig oppførsel å shame og hetse noen du er avhengig av for å få noe så essensielt som sex. Dere ønsker at kvinner skal bli mer dydige, men samtidig at dere får pult like mye som før. Don't shit where you eat. 

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

At jorden ikke beveger seg rundt solen er utdatert?

At du tror det forklarer en del...

Jeg snakker om å sammenligne mennesker med ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Slike dobbeltmoralske utspill kommer bare stygge og svake "menn" som prøver kontrollere kvinners seksualitet og overføre sin egen skam på kvinner. Hører bare hjemme blant ekstreme muslimer og annet rusk og rask. 

Kvinner har like mye rett til å ha sex og ha så mange seksualpartnere de vil, som det menn har. Å prøve kontrollere kvinners seksualitet ved å henvise til dine egne preferanser for dydige kvinner, mens du selv har aksept for at din egen promiskuøsitet og at andre menn er promiskuøse, er intet annet enn uttrykk for din egen personlighetsforstyrrelse.

Sånne menn er røde flagg og nederst på rangstigen. 

Anonymkode: c0e48...b56

Hvorfor er det dobbeltmoralsk å ønske seg det motsatte av det man selv er? Jeg har er høy, har store muskler og skjegg. Betyr det at jeg er moralsk forpliktet til å måtte akseptere en dame som er høy, har store muskler og skjegg? 

Hva om jeg er dyktig på å fikse problemer, men dårlig på å ta vare på mennesker? Er det da ikke greit for meg å ønske meg en kvinne som er motsatt slik at vi utfyller hverandre?

Hva er problemet med at en med mye erfaring ønker seg en med lite erfaring dersom de finner en med lite erfaring som enten ønsker seg eller i hvertfall ikke har et problem med en med mye erfaring?

Du har rett til å ha så mye eller lite sex som du bare vil, men du har ikke rett til å kreve at noen skal akseptere deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kipling skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er det dobbeltmoralsk å ønske seg det motsatte av det man selv er? Jeg har er høy, har store muskler og skjegg. Betyr det at jeg er moralsk forpliktet til å måtte akseptere en dame som er høy, har store muskler og skjegg? 

Hva om jeg er dyktig på å fikse problemer, men dårlig på å ta vare på mennesker? Er det da ikke greit for meg å ønske meg en kvinne som er motsatt slik at vi utfyller hverandre?

Hva er problemet med at en med mye erfaring ønker seg en med lite erfaring dersom de finner en med lite erfaring som enten ønsker seg eller i hvertfall ikke har et problem med en med mye erfaring?

Du har rett til å ha så mye eller lite sex som du bare vil, men du har ikke rett til å kreve at noen skal akseptere deg.

Men du har jo aldri vært i et forhold før. Du vet altså ikke at en jomfru vil akseptere å treffe på pulevenninnene dine på matbutikken, liksom. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kipling skrev (Akkurat nå):

Slike dårlige sammenligninger får deg ingen vei. Du peker på en biologisk realitet, at du har en mannekropp. Du er ettersigende heterofil og liker kvinner og  tenner på en kvinnekropp. Dette vi diskuterer er et verdispørsmål, og ønsker man seg dobbeltstandard i verdispørsmål, vil man få kritikk. Så - man kan selvfølgelig ønske seg hva man vil og eventuelt stå for en dobbeltstandard, men like lite som jeg kan kreve at noen aksepterer meg, kan du kreve at folk aksepterer dobbeltstandard i verdispørsmål og i hvert fall når man forsøker å generalisere dobbeltstandarder slik at den skal gjelde for en større gruppe mennesker.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...