Gjest Blueberry Skrevet 14. desember 2005 #1 Skrevet 14. desember 2005 Har vært arbeidssøker en tid nå og lurte på om noen kan gi meg noe info eller gode tips. Er fortrinnsvis på utkikk etter alle slags typer kontor og sekretærjobber, resepsjon, sentralbord osv. For tiden virker det som om det er litt stille på den fronten, det er få slike jobber å søke på (ihvertfall fast 100% stillinger, som jeg ønsker meg). Har også prøvd å søke litt på nett for å se om jeg kan finne en oversikt over prognoser for ulike yrker og hvordan etterspørselen etter det er ventet framover, men ikke funnet noe slikt enda. Har noen et tips til et sted der jeg evt. kan finne slik info? Synes å huske at Dagbladet visstnok har hatt en slik oversikt, men er ikke sikker. Er det noen her som sitter med et inntrykk av hvor lett/vanskelig det er å få en slik jobb som nevnt over her, evt. hvordan behovet for slik arbeidskraft vil bli framover? Ellers hvis noen har noen tips og gode råd rundt dette, så taes de imot med stor takk
Tjorven Skrevet 16. desember 2005 #2 Skrevet 16. desember 2005 Jeg tror desverre ikke det er så lett med den type jobber for tiden, og jeg har inntrykk av at "alle" søker når det er slike jobber. Jeg har søkt litt, og det har ofte vært 80 søkere til en helt vamlig sekretær-jobb. Vet ikke hvordan det vil bli fremover, men håper det blir litt enklere....
Pbrina Skrevet 16. desember 2005 #3 Skrevet 16. desember 2005 Dersom du er på jakt etter den type jobb i Oslo, er Proviko et bra vikarbyrå. Jeg har hatt flere oppdrag innen kontor gjennom dem. Også BackUp Personell er bra. Uten erfaringen jeg fikk gjennom disse byråene, hadde jeg ikke hatt stillingen jeg har idag!
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #4 Skrevet 16. desember 2005 www.aetat.no prøv der da vel, der er det også en oversiktsprognose i prosenter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå