AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Samboer gjorde det slutt og flytta ut i september. Har hatt helt grusom vond kjærlighetssorg etter det og ville ha han tilbake. Så for en måned siden kom han tilbake og ville se om han klarte å prøve på nytt med meg. Han kom frem til at han fortsatt var for såret etter bruddet og at han tok kontakt med meg for tidlig og heller burde ventet noen flere måneder. Jeg var redd jeg skulle være like knust som da han slo opp, men det er jeg ikke. Istedenfor tenker jeg "Jaja, så funka det ikke akkurat nå". Er selvfølgelig trist, men gråter ikke. Har forståelse for hans mentale helse (han har nettopp fått bipolar diagnose) og håper selvfølgelig at vi kan finne tilbake til hverandre senere. Om jeg fortsatt har lyst om noen måneder så vil jeg prøve å kontakte han igjen da og sjekke ståa. Men klarer ikke å legge fra meg den dårlige samvittigheten jeg får av å ikke gråte og ha det jævlig. Spesielt når jeg vet at det er sånn for han.. Anonymkode: 62820...8ca
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Det er ikke noe rart. Da du først ble slått opp med, var det mer overraskende. I tillegg virker det ikke som du tror bruddet er permanent. Anonymkode: fb475...f58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå