Ungdomskrisen Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 (endret) Jeg er sikkelig gira på en fyr, men han holder på med noen. De har ikke blitt kjærester, enda. Er det innafor å prøve seg på han, eller blir det veldig dumt? Vi snapper mye og har hatt en del flørting og kyssing på fest tidligere. Skulle invitere han hjem igår når jeg fant ut at han holdt på med noen. Måtte bare slette den snappen før han så d. greia er at jeg ikke vil bli noe med han akkurat nå, er bare veldig nysgjerrig på han. Hvis dere skjønner hva jeg mener. Og da er d jo kanskje dumt om jeg ødelegger for hun han prater med… eller??? Endret 2. januar 2023 av Ungdomskrisen
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Ungdomskrisen skrev (2 timer siden): Jeg er sikkelig gira på en fyr, men han holder på med noen. De har ikke blitt kjærester, enda. Er det innafor å prøve seg på han, eller blir det veldig dumt? Vi snapper mye og har hatt en del flørting og kyssing på fest tidligere. Skulle invitere han hjem igår når jeg fant ut at han holdt på med noen. Måtte bare slette den snappen før han så d. greia er at jeg ikke vil bli noe med han akkurat nå, er bare veldig nysgjerrig på han. Hvis dere skjønner hva jeg mener. Og da er d jo kanskje dumt om jeg ødelegger for hun han prater med… eller??? Ja, da lar du vær. Anonymkode: d6f54...8e1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 Du skulle invitere han hjem fordi du var nyskjerrig på han men du vil ikke bli noe med han nå? Gir ikke mening. Anonymkode: 0e6bf...b08 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 Ja da venter du til han er ledig om du uansett bare har tenkt til å leke med han istedet for å sabotere noe bra for han. Helst så unngå å prøve deg på han i det hele tatt når du ikke er klar for noe seriøst, jobb med deg selv i mellomtiden og unn han det beste Anonymkode: 68e5c...27d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå