AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Hjelp. Jeg orker ikke å være overvektig med ingen kurver og flat rompe. Jeg er 172 høy og er 68 kg. Jeg vil ha timeglassfigur og Kardashian-rompe!! Jeg spiser kun absolutt kun nødvendig matinntak, og går 5km hver dag. Men vekta går ikke ned, og rompa er flat! Jeg får ta å starte med å få enda smalere midje, så får jeg heller kjøpe silicon-innlegg for rompa senere… Har noen her prøvd Ozembic? Har hørt at den er den rene vidundermedisinen! Og er det sant at diabetikere gjør alt de kan for at vi overvektige ikke skal få sjansen til å få den figuren vi vil ha?? Burde ikke vi med høy BMI ha førsteprioritet?? Åhhhh!!! Blir så sinna av at de føler at de har mer rett på den medisinen, da de egentlig bare burde latt være å spise sukker!! Anonymkode: c2cc8...744
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Du er ikke engang overvektig, bmien din er helt normal. Du vil aldri få kim kardashian kropp uten operasjon så det er bare å gi opp. Høres ut som du er veldig påvirket av retusjerte og redigerte og opererte kropper på sosiale medier. Ingen ser sånn ut på ekte. Unfollow de for din egen psykes skyld Anonymkode: 78640...9b7 2 2
Forundret.. Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hjelp. Jeg orker ikke å være overvektig med ingen kurver og flat rompe. Jeg er 172 høy og er 68 kg. Jeg vil ha timeglassfigur og Kardashian-rompe!! Jeg spiser kun absolutt kun nødvendig matinntak, og går 5km hver dag. Men vekta går ikke ned, og rompa er flat! Jeg får ta å starte med å få enda smalere midje, så får jeg heller kjøpe silicon-innlegg for rompa senere… Har noen her prøvd Ozembic? Har hørt at den er den rene vidundermedisinen! Og er det sant at diabetikere gjør alt de kan for at vi overvektige ikke skal få sjansen til å få den figuren vi vil ha?? Burde ikke vi med høy BMI ha førsteprioritet?? Åhhhh!!! Blir så sinna av at de føler at de har mer rett på den medisinen, da de egentlig bare burde latt være å spise sukker!! Anonymkode: c2cc8...744 Nice try 😂😂😂😂 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 😴 Dårlig trolling. Med min du glemte en null og veier 168 kg. Du er lett gjenkjennelig i og med at du skriver Ozembic Anonymkode: 93b76...6f4 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå