Gå til innhold

Vil møte damer - men aner ikke hvor🧐

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne i 20 årene som har datet menn for det meste, men tiltrukket av kvinner også.  Jeg er bifil, ikke datet jenter før. Men vil gjøre det nå☺️ tinder er ikke noe for meg, vet noen om bra utesteder/barer som man kan møte kvinner evt bifile  i Oslo området?😊 . Er det bra der? Jeg avtalte en tinderdate med ei dame for noen uker siden, blinddate, men syns det var litt småskummelt, og jeg kan være veldig sjenert på datinfronten, blinddate er ikke noe for meg, selvom min kompis👮🏻‍♂️ tilbød seg å bli med meg på daten

Anonymkode: 1bb76...f57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med gaysir? Der kan du sikkert være heldig å komme i kontakt med noen som passer deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er flere gode utesteder for skeive i Oslo, men ikke alle kvinnene der er skeive. Noen kvinner går dit bare for å slippe menn som tafser og seksuellt trakasserer på dansegulvet som på andre utesteder.

Det er også lett å treffe skeive kvinner på tinder, bare sett søket ditt til at du søker kvinner. Mange skeive på vanlige utesteder og rundt omkring i samfunnet og så det er egentlig ikke noe problem :)

Anonymkode: 4174c...0fd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...