AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Hvordan har finansåret vært i 2022? Jeg hadde en svak oppgang på 2.2% i Q3, og en total oppgang fra Q1 2022 til Q1 2023 på 34%, noe jeg er veldig fornøyd med da markedene har vært krevende gjennom hele året. Det som har dradd lasset i år har vært først en sterk krone, så en sterk dollar, økt eksponering mot renteoppgangen samt tidlig allokering av olje og LNG. Teknologi realiserte jeg på vei opp, så jeg fikk en fin oppgang der også. Krypto ga også mye avkastning når man solgte seg ned i Q1 2022. Fremmover minker jeg eksponering mot eiendom, øker litt i forsikring og kortsiktige obligasjoner. Anonymkode: 22f25...a5e
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan har finansåret vært i 2022? Jeg hadde en svak oppgang på 2.2% i Q3, og en total oppgang fra Q1 2022 til Q1 2023 på 34%, noe jeg er veldig fornøyd med da markedene har vært krevende gjennom hele året. Det som har dradd lasset i år har vært først en sterk krone, så en sterk dollar, økt eksponering mot renteoppgangen samt tidlig allokering av olje og LNG. Teknologi realiserte jeg på vei opp, så jeg fikk en fin oppgang der også. Krypto ga også mye avkastning når man solgte seg ned i Q1 2022. Fremmover minker jeg eksponering mot eiendom, øker litt i forsikring og kortsiktige obligasjoner. Anonymkode: 22f25...a5e 21,3% for min del Stort sett verdiaksjer som har dratt lasset i 2022, mens fisk og teknologi har bremset utviklingen. Anonymkode: a6cc6...b00
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 Jeg ventet lenge med å kjøpe laks, og vektet opp der 3 dager etter korreksjonen. Telekom er nok svakeste sektoren min i år. Anonymkode: 22f25...a5e
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 -9% i aksjer, med krypto +10%, solgte på topp. Huff, grusomt år. Fikk hentet inn litt igjen i lakseaksjer etter fallet, men det har vært utfordrende. Det har vært vanskeligere enn normalt fordi jeg har vært så redd for en brå kollaps også 😕 Anonymkode: e7d5a...cf2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): -9% i aksjer, med krypto +10%, solgte på topp. Huff, grusomt år. Fikk hentet inn litt igjen i lakseaksjer etter fallet, men det har vært utfordrende. Det har vært vanskeligere enn normalt fordi jeg har vært så redd for en brå kollaps også 😕 Anonymkode: e7d5a...cf2 +10% i krypto ved å selge på topp, da må du ha eid det i en veldig kort periode? Jeg solgte unna kryptoen når det bikket 350% Anonymkode: 22f25...a5e
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #6 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): +10% i krypto ved å selge på topp, da må du ha eid det i en veldig kort periode? Jeg solgte unna kryptoen når det bikket 350% Anonymkode: 22f25...a5e Nei, 10% på porteføljen med krypto inkludert, har hatt det i mange år og hadde omtrentlig 2000% avkastning der. Anonymkode: e7d5a...cf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå