AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Er det noen som har fortalt kone/samboer/kjæreste at mannen/typen er utro? Hvorfor? Hvorfor ikke? Hvordan gikk det? Var dere redd for hva han kunne finne på dersom du sa fra? Anonymkode: bb259...36b 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Ja jeg har fortalt fordi jeg mener alle fortjener å vite. Ble selv bedratt og varslet, ble veldig takknemlig for det men skulle ønske jeg hadde fått varselet på et tidligere tidspunkt FØR jeg ble psykisk syk av å iherdig prøve å finne bevis og leve med dårlig magefølelse og mann som nektet og fikk meg til å føle meg gal Anonymkode: 2cef3...ac1 6 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Skjønner at du ikke helt vet hva du skal gjøre. Den som blir holdt for narr bør selvfølgelig få vite det. Men når du sier det risikerer du at hun forbinder deg med dette og kanskje "hater" deg litt . Anonymkode: 000b9...05e 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Skjønner at du ikke helt vet hva du skal gjøre. Den som blir holdt for narr bør selvfølgelig få vite det. Men når du sier det risikerer du at hun forbinder deg med dette og kanskje "hater" deg litt . Anonymkode: 000b9...05e Jeg kjenner henne ikke. Og vi kommer nok aldri til å møtes.. Anonymkode: bb259...36b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kjenner henne ikke. Og vi kommer nok aldri til å møtes.. Anonymkode: bb259...36b Min erfaring er at det blir mottatt med takknemlighet, ikke hat Anonymkode: 2cef3...ac1 8 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #6 Skrevet 2. januar 2023 Gi beskjed Hilsen ei som har blitt bedratt… jeg følte at de som visste det mel ikke gav beskjed egentlig «var med på det». Føltes så vondt og respektløst it.. at noen «lot ham holde på» bak min rygg, at jeg ikke fortjente å vite det liksom, og ta egne valg om å blir eller gå. Anonymkode: 6eb13...467 9 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #7 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ja jeg har fortalt fordi jeg mener alle fortjener å vite. Ble selv bedratt og varslet, ble veldig takknemlig for det men skulle ønske jeg hadde fått varselet på et tidligere tidspunkt FØR jeg ble psykisk syk av å iherdig prøve å finne bevis og leve med dårlig magefølelse og mann som nektet og fikk meg til å føle meg gal Anonymkode: 2cef3...ac1 Ja jeg vet selv hvordan det er. Men det er lenge siden, i den tiden nettby eksisterte. Fikk en anonym melding der. Gjorde det slutt med eksen straks jeg fikk det. Hadde også en magefølelse. Hvordan gikk det etter at du fortalte det? TS Anonymkode: bb259...36b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #8 Skrevet 2. januar 2023 Delvis enig, for du skal ha rimelig gode bevis før du kaster ut en slik påstand. Det bør nesten være 100% bevist at utroskap har skjedd. Så legg vekk deres tolkniger hvor dere tror at mistenklig oppførsel stemmer overens med utroskap. Det er altfor mange velmenende folk der ute som kan se og tolke ting feil, ja visst du har sett noen ha samleie eller kline åpenlyst, ja da er det utroskap, men visst du mistenker utroskap basert på dine egne intuisjoner, hold det for dere selv. Anonymkode: ea4a7...6bc
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #9 Skrevet 2. januar 2023 Ja. Alltid. Folk fortjener å selv bestemme om de ønsker å leve sammen med en person som behandler dem slik. Anonymkode: 33be1...7dc 6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #10 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Delvis enig, for du skal ha rimelig gode bevis før du kaster ut en slik påstand. Det bør nesten være 100% bevist at utroskap har skjedd. Så legg vekk deres tolkniger hvor dere tror at mistenklig oppførsel stemmer overens med utroskap. Det er altfor mange velmenende folk der ute som kan se og tolke ting feil, ja visst du har sett noen ha samleie eller kline åpenlyst, ja da er det utroskap, men visst du mistenker utroskap basert på dine egne intuisjoner, hold det for dere selv. Anonymkode: ea4a7...6bc I denne situasjonen var det meg han var utro med over måneder. Jeg trodde vi innledet et forhold 🤷🏻♀️ Men fikk nylig vite at han har samboer. Og jeg vet med sikkerhet at han også har vært og fortsatt er aktiv på et par datingsider. Bilder av oss sammen og masse chat/sms/telefoner burde være bevis nok. Er bare ikke sikker på hva jeg skal gjøre, og jeg er redd for at han kan oppsøke meg dersom jeg sier fra til henne. Han ble så sint da jeg avsluttet relasjonen. TS Anonymkode: bb259...36b 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #11 Skrevet 2. januar 2023 Jeg meldte ifra til ei som er ukjent for meg. Jeg var anonym fordi nummeret mitt ikke kan søkes opp. Hun trodde ikke på meg, at mannen hennes kunne gjøre noe slikt. Jeg vet dato, tid og detaljer om utroskapen mellom denne mannen og ei venninne. Etter hvert fikk jeg til svar at mannen fortalte at han ble voldtatt av venninnen min. Jeg var på tlf med venninnen min kvelden og dagen etter det skjedde. Jeg hørte han samme kveld og dagen etter, de hørtes ut som et par så jeg tviler på at det faktisk var slik. Paret er sammen ennå. Anonymkode: 6b46b...0c1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #12 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I denne situasjonen var det meg han var utro med over måneder. Jeg trodde vi innledet et forhold 🤷🏻♀️ Men fikk nylig vite at han har samboer. Og jeg vet med sikkerhet at han også har vært og fortsatt er aktiv på et par datingsider. Bilder av oss sammen og masse chat/sms/telefoner burde være bevis nok. Er bare ikke sikker på hva jeg skal gjøre, og jeg er redd for at han kan oppsøke meg dersom jeg sier fra til henne. Han ble så sint da jeg avsluttet relasjonen. TS Anonymkode: bb259...36b Du burde si noe. Stakkars jente som har blitt holdt for narr så lenge. Det er selv min største frykt siden jeg har opplevd det før hvor jeg måtte finne det ut selv (man blir psykisk ødelagt fordi man skjønner at det er noe som ikke stemmer, men vedkommende sier jo ikke sannheten sjøl). Så jeg hadde sagt ifra, det er grusomt å være den bedratte og man fortjener å ta valget selv om man vil gå eller bli. men beviser er viktig, hvis denne jenta er manipulert til beinet av han så kommer hun ikke til å tro deg uten harde beviser:/ Anonymkode: 93b89...b18 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #13 Skrevet 2. januar 2023 Men flere mnd’er? Klarer ikke å forstå at det er mulig å skjule noe sånt og ha to forhold. Det er så sykt, han fortjener å bli avslørt. Anonymkode: 93b89...b18 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #14 Skrevet 2. januar 2023 Ja. Fordi jeg mener alle fortjener å vite at dems partner ikke er trofaste tross monogamt forhold De fortsatte forholdet sitt i noen år til, nå er det slutt. Ja, jeg var redd for at han skulle si til meg om han visste det var meg som ga den beskjeden. Men hadde nok stått inne for det om han konfronterte meg med det. Anonymkode: 824b1...c09 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #15 Skrevet 2. januar 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: ...skal ha rimelig gode bevis før du kaster ut en slik påstand. Det bør nesten være 100% bevist at utroskap har skjedd... Man trenger ikke påstå utroskap. Bare fortelle hva man har sett og hørt. Og si at hvis det gjalt deg så ville du likt å få vite det tidlig heller enn sent. Da kan mottakeren selv velge hvordan det tolkes og "etterforske" saken videre eller ikke. Anonymkode: 5ba1b...001 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #16 Skrevet 2. januar 2023 Ja jeg gjorde det! Hadde du satt pris på om noen fortalte deg det? Jeg sa ifra og personen satte kjempe stor pris på det Anonymkode: d6bd0...495 3 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #17 Skrevet 2. januar 2023 Hadde ikke giddet hvis han blir veldig sint, du tjener jo ingenting på å si ifra. Kom deg unna. Anonymkode: fe950...735
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #18 Skrevet 2. januar 2023 Synes absolutt at du burde si det, men av erfaring så er det en sjans for at hun reagerer dårlig, at hun blir sint på deg også. Uansett tror jeg at de aller fleste ville visst om det hvis det gjaldt dem. Så er det jo opp til henne hva hun vil gjøre med infoen.. Litt skummelt hvis du ikke vet hvordan han reagerer da.. Men synes det er trist hvis han skal komme unna med slikt fordi han kan bli sint. Vanskelig situasjon. Anonymkode: ee8b0...5cd 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #19 Skrevet 2. januar 2023 Nei, fordi mange sier at de ønsker å vite, men i virkeligheten blir de sure på DEG Anonymkode: 4efab...be2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #20 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Gi beskjed Hilsen ei som har blitt bedratt… jeg følte at de som visste det mel ikke gav beskjed egentlig «var med på det». Føltes så vondt og respektløst it.. at noen «lot ham holde på» bak min rygg, at jeg ikke fortjente å vite det liksom, og ta egne valg om å blir eller gå. Anonymkode: 6eb13...467 Støtter denne. Det er så vondt å ha en magefølelse på at noe skjer bak ryggen, uten å få vite noe. Jeg skulle ønske noen hadde fortalt meg, slik at jeg slapp å misbruke tid på en som ikke respekterte meg Anonymkode: 9a01b...f73 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå