AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Finnes det noe man kan gjøre for å få mindre sexlyst? Bortsett fra p-piller. Er kvinne. Har unormalt høy lyst og synes det er slitsomt og plagsomt siden kjæresten min ikke har det. Orker det ikke mer. Anonymkode: fc90e...50f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Ha mindre sex og onanere mindre. Etter en liten stund så minsker sexlysten Anonymkode: 39651...991
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Hormonspiral gjorde meg aseksuell ihvertfall. Men det er i samme gate som p-piller da. Anonymkode: a3bd4...ed2 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Ppiller og spiral drepte all lyst til meg. Anonymkode: 7f198...ba8 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ha mindre sex og onanere mindre. Etter en liten stund så minsker sexlysten Anonymkode: 39651...991 Hvor lang tid tar det? AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hormonspiral gjorde meg aseksuell ihvertfall. Men det er i samme gate som p-piller da. Anonymkode: a3bd4...ed2 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ppiller og spiral drepte all lyst til meg. Anonymkode: 7f198...ba8 Kanskje prøve hormonspiral da. Er veldig frustrert, orker faktisk ikke å ha det sånn her lenger. Anonymkode: fc90e...50f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 Bli ekstremt undervektig, ha søvnmangel, stress, få barn. Anonymkode: d6d7c...5d6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #8 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gift deg. Anonymkode: 0d55d...769 Hvordan skal det kunne hjelpe? Det påvirker ikke sexlysten vel Anonymkode: fc90e...50f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #9 Skrevet 1. januar 2023 Er det ikke bare frustrasjon over mangel og skjevhet, mer enn reell lyst? Hvor ofte ville du hatt sex, flere år ut i forholdet? Kan du kanalisere lysten over til kreativ energi, eller jobb? Anonymkode: cb95b...232
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #10 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Finnes det noe man kan gjøre for å få mindre sexlyst? Bortsett fra p-piller. Er kvinne. Har unormalt høy lyst og synes det er slitsomt og plagsomt siden kjæresten min ikke har det. Orker det ikke mer. Anonymkode: fc90e...50f Spis frisk oregano. Oregano demper sexlyst. Anonymkode: cbb05...80a
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #11 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan skal det kunne hjelpe? Det påvirker ikke sexlysten vel Anonymkode: fc90e...50f Nei, det er bare tull. Da måtte du ha giftet deg med en som hadde god lyst i utgangspunktet. Anonymkode: cb95b...232
mannor Skrevet 1. januar 2023 #12 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Finnes det noe man kan gjøre for å få mindre sexlyst? Bortsett fra p-piller. Er kvinne. Har unormalt høy lyst og synes det er slitsomt og plagsomt siden kjæresten min ikke har det. Orker det ikke mer. Anonymkode: fc90e...50f Begynne på antidepressiva 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #13 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er det ikke bare frustrasjon over mangel og skjevhet, mer enn reell lyst? Hvor ofte ville du hatt sex, flere år ut i forholdet? Kan du kanalisere lysten over til kreativ energi, eller jobb? Anonymkode: cb95b...232 Jo, jeg er veldig frustrert. Jeg tror ikke jeg egentlig har unormalt høy lyst, men det er mer det at det er så skjevt. Han klarer seg med 1 gang i mnd, mens jeg kunne tenkt meg 3-7 dager i uken. Jeg skulle ønske vi i det minste kunne hatt sex 1-2 ganger i uken. mannor skrev (14 minutter siden): Begynne på antidepressiva Det er ikke et alternativ nå, men jeg har gått på det tidligere uten at det ødela sexlysten. Anonymkode: fc90e...50f
gothmail Skrevet 2. januar 2023 #14 Skrevet 2. januar 2023 Det kommer ann på om du er faktisk nymfoman eller ikke. Er selv nymfoman og for meg endret ingenting seg etter prevensjon(først p-piller- nå p-stav) og i tillegg høg dose antidepressiva med maks dose antipsykotika. Vet at urter aldri hjelper(😬)og vett strenge restriksjoner IKKE funker hvis du er nymfo, da strenge restriksjoner der du prøver (litt til total) avhold vill kun forverre tilstanden drastisk. Alle svarene her er jo ganske tåpelige.....🤣 Mine beste råd er at hvis du faktisk er bekymret + hvis sexlysten din har blitt en byrde der onani ikke klare mette lysten lenger= Da er det på tide med legetime! Er både medisinsk og psykologisk hjelp å få for det faktisk 😎 Lykke til og håper det ordner seg for deg
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #16 Skrevet 2. januar 2023 Hver glad for sexlysten din. Ikke noe er verre enn å være i et forhold hvor ubalansen er stor. Det ødelegger for begge. Anonymkode: 3d4a4...6fe 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #17 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jo, jeg er veldig frustrert. Jeg tror ikke jeg egentlig har unormalt høy lyst, men det er mer det at det er så skjevt. Han klarer seg med 1 gang i mnd, mens jeg kunne tenkt meg 3-7 dager i uken. Jeg skulle ønske vi i det minste kunne hatt sex 1-2 ganger i uken. Anonymkode: fc90e...50f There you have it. Du har på ingen måte unormal lyst. Jeg kjenner meg igjen i dine ønsker, og var også der at 1 gang i uka, hadde vært ok, under forutsetning av at hun virkelig ville det, og gjorde like mye for å få det til å skje. Det handler like mye om bekreftelse, og det å holde følelser ved like. Som singel har jeg hatt sex bare et par ganger i året, men det føles tross alt bedre enn å være i et slikt forhold. Hvis han ikke gjør noe for å prøve å møte deg på dette, så er det bare å bryte. Anonymkode: cb95b...232 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #18 Skrevet 2. januar 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Jo, jeg er veldig frustrert. Jeg tror ikke jeg egentlig har unormalt høy lyst, men det er mer det at det er så skjevt. Han klarer seg med 1 gang i mnd, mens jeg kunne tenkt meg 3-7 dager i uken. Jeg skulle ønske vi i det minste kunne hatt sex 1-2 ganger i uken. Det er ikke et alternativ nå, men jeg har gått på det tidligere uten at det ødela sexlysten. Anonymkode: fc90e...50f Syns ikke din lyst virker SÅ ekstrem, det er heller forskjellen mellom dere som er veldig stor. Du ligger nok over middels men han laaangt under middels. Jeg er mann og har i grunn lyst "alltid" hvis jeg ikke er alvorlig syk, så hver dag hadde egentlig vært best for meg. Kona syns max 3-4 ganger i uka fungerer bra for sin del så det er så ofte det får blitt. Det er en forskjell det også, men er til å leve med. Anonymkode: 5303c...7a4 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #19 Skrevet 2. januar 2023 1 gang i måneden? Hadde jeg aldri klart. Du har ikke unormal høy sexlyst, ikke føl på det😃 Anonymkode: 7fb31...8f8 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #20 Skrevet 2. januar 2023 Helt ærlig, det er vanskelig å svare på. Hvorfor kan du ikke nyte at du har høy lyst og onanere om kjæresten ikke vil? Jeg er singel, gått på p-piller i alle år, og har en ekstrem høy lyst. Må onanere flere ganger daglig for å få utløp. De eneste periodene jeg ikke onanerer flere ganger daglig, er når jeg er veldig deprimert, da handler det bare om å overleve dagen og sove. Kjerringsråd funker ikke, det å begynne på hormonell prevensjon funker ikke nødvendigvis (i hvert fall ikke i mitt tilfelle). Men kan du få utløp på andre måter? Typ trening, løping, noe som gjør deg sliten? Anonymkode: 27012...01e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå