AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Del Skrevet 1. januar 2023 Hei! Jeg har nylig startet å lese bøker. Men vet ikke hvilken bok jeg skal kjøpe hvilken type jeg liker best. Har lest: Tarry Fisher Fruene, bok med uforventet slutt, psykologisk thriller. Den likte jeg kjempe godt! Har lest: Kjærlighet har 5 språk, lærte en del ting, synes den var spennende og lærerikt om følelser osv liker veldig bøker med uforventet slutt, sånn psykologiske thrillere. Bøker som handler om psykologi (ikke skole bøker) bøker hvor jeg kan lære noe nytt Kanskje litt rotete tekst. Har dere noen anbefaling?😊 Anonymkode: 1a154...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aristoteles Skrevet 1. januar 2023 #2 Del Skrevet 1. januar 2023 For psykologi: Matt Ruff "Set this house in order". Vet ikke om den finnes i norsk oversettelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Del Skrevet 2. januar 2023 Likte veldig godt denne. Lærte virkelig masse nytt og så var den superspennende! Anonymkode: f0244...61a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #4 Del Skrevet 3. januar 2023 Anbefaler å gå inn på amazon e.l. og skrive inn bøker du vet du liker. Da får du opp forslag til andre bøker i samme duren, som du kanskje liker. Jeg liker også psykologiske thrillere, og bøker jeg har lest i det siste er blant annet "gone girl", "the woman in the window", "the girl on the train", alle disse finnes også på norsk. Anonymkode: 2b274...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #5 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 1.1.2023 den 22.29): Tarry Fisher Fruene, bok med uforventet slutt, psykologisk thriller. Den likte jeg kjempe godt! Basert på dette anbefaler jeg forfatterne B.A. Paris og Claire Macintosh. Og Avslørt av Renée Knight. Anonymkode: f4367...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #6 Del Skrevet 3. januar 2023 Holder på med Terapeuten nå, den er veldig bra (psykologisk thriller) Ellers elsket jeg boka ‘Det ender med oss’ , og anbefaler den som ny leser. Veldig lettlest, spennende og fin bok. Og det er også planlagt filminnspilling basert på boken 😊 Anonymkode: 98478...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centella Skrevet 3. januar 2023 #7 Del Skrevet 3. januar 2023 Yrsa Sigurðardóttir - Jeg vet hvem du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 3. januar 2023 #8 Del Skrevet 3. januar 2023 I morgen var jeg alltid en løve, av Arnhild Lauveng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå