Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle normalt hatt tr igår. Hadde begynnende menssmerter, -trodde jeg.. Men det gikk over. Jeg pleier å ha veldige menssmerter.. Idag... fortsatt ingen mens. Tok en test ( fra billigetester.dk) og den viste først etter noen få minutter bare en strek. Så sjekket jeg litt nøyere etter en time og da var der komt en svak rosa strek til.. Jeg har alltid tittet før også etter noen timer og da har der fortsatt vært kun en strek.. Så nå er jeg superspent! Ellers har jeg ganske så ømme bryster og lett humørsyk for tiden. Kan det være håp for at jeg er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok testet en gang til, det står jo på testene fra billigteste.dk at man ikke skal lese av etter ti minutter eller hva det er. Det er jo likevel en sjangs for at det er en liten spire i magen din, særlig siden du har symptomene du har! Lykke til!!! :)

Skrevet

Idag tok jeg en ny test. Svak strek idag også, men den kom etter ca 1 minutt og er ganske klar lys rosa. Nå tror jeg nesten å håpe at jeg er gravid. Jeg vet også et 14 dager etter el var tirsdag og det er 2 dager siden nå. Spennende dette her! :)

Pia79

Skrevet

SÅ MORO! *tvi,tvi til deg* :)

Skrevet

Jeg er gravid!!!!!! Verdens beste julegave!!

Pia79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...