AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Så, barnet mitt blir snart 8 år, og uttrykte i dag om at hen ikke helt ønsker seg bursdagsfeiring, da det blir for mye styr og barn. Det hadde å blitt invitere 8 andre barn, så det hadde ikke vært noe særlig storkalas, det hadde det ikke. Men hen synes det blir for mye og kaotisk, og det skal jeg gjøre mitt beste på å akseptere. Så da lurer jeg på, hvordan kan man da markere dagen? Er det innafor å bare invitere med seg ett barn? Til f.eks. kino eller lekeland? Eller blir det dumt mtp. resten av gjengen? Anonymkode: a70a2...55a
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Hadde invitert 2-3 barn på pizza, spillkveld, badeland el. Man trenger ikke invitere alle😊 Anonymkode: a4fd5...8fc 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Ta med guttungen på restaurant og spis kake hjemme. Bare kjernefamilien. Hvis han har lyst. Anonymkode: 1b8a5...691 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Ta barn + bestekompis(er) med på escape room eller tilsvarende. Anonymkode: 7f71b...425 1
norw Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ta med guttungen på restaurant og spis kake hjemme. Bare kjernefamilien. Hvis han har lyst. Anonymkode: 1b8a5...691 Ja, eller ta henne med til et badeanlegg, hvis det finnes i nærheten. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #7 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så, barnet mitt blir snart 8 år, og uttrykte i dag om at hen ikke helt ønsker seg bursdagsfeiring, da det blir for mye styr og barn. Det hadde å blitt invitere 8 andre barn, så det hadde ikke vært noe særlig storkalas, det hadde det ikke. Men hen synes det blir for mye og kaotisk, og det skal jeg gjøre mitt beste på å akseptere. Så da lurer jeg på, hvordan kan man da markere dagen? Er det innafor å bare invitere med seg ett barn? Til f.eks. kino eller lekeland? Eller blir det dumt mtp. resten av gjengen? Anonymkode: a70a2...55a Feire med familien da? Må ikke feire om han absolutt ikke vil? Kanskje han er introvert? Anonymkode: 480b4...523 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #8 Skrevet 1. januar 2023 Min datter er 11 år, og pga at det har vært press med å måtte invitere alle jentene (15 stk), så har hun ikke ønsket å feire bursdag de to siste årene. Det har heller ikke hennes tre nærmeste venner hatt ønske om. Så løsningen for oss har vært at når alle tre har hatt bursdag (noen måneder i mellom), så har de fire funnet på noe sammen. For eks. badeland, Escape Room, ut å spise, shopping etc. Anonymkode: 88b87...f2f 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #9 Skrevet 2. januar 2023 Har opplevd samme her med noen av mine. Jeg har da enten bedt inn til familiebursdag istedet eller de har bedt venner fra andre arenaer. Mine har som hovedregel ikke ønsket klassebursdag etter å ha hatt det en gang. Anonymkode: aecaa...950 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #10 Skrevet 2. januar 2023 Hva vil 8-åringen? Spør han/henne, og gjør det barnet ønsker, det er jo barnets bursdag Anonymkode: 073bf...2ff 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #11 Skrevet 2. januar 2023 Barnet er usikkert selv på hva det ønsker, er litt derfor jeg spør om ideer. 🙂 Til nå ser det ut som at vi tar med bestevennen ut for å spise pizza, og kanskje reiser på lekeland eller noe, bare de to. Hen vil gjerne gjøre noe med venner, bare ikke den store festen som de fleste pleier å ha. Anonymkode: a70a2...55a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå