Gå til innhold

Brev fra DnB ang ny finansavtalelov, men er ikke kunde i banken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har mottatt lignende brev fra DnB, som ikke er kunder i banken? Syns det var merkelig🤔

Anonymkode: 8ccb4...b80

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du har en gammel konto som ikke er avsluttet der? Eller pensjon eller forsikring? 

Anonymkode: c20d1...5d9

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med Cresco kort? 

Anonymkode: a38fc...205

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke klikk på eventuelle lenker. Det kan være forsøk på phishing. 

Anonymkode: cc779...fa5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kanskje du har en gammel konto som ikke er avsluttet der? Eller pensjon eller forsikring? 

Anonymkode: c20d1...5d9

Har aldri hatt noen som helst tjeneste fra DnB, veldig rart! Dette var et fysisk brev som kom i postkassa, adressert til meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Fikk samme brevet og er heller ikke kunde i DnB. Men jeg hadde engang en depositumskonto der. For 7-8 år siden 

Anonymkode: 9d895...671

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne selvsagt kontaktet dem for å dobbeltsjekke hva dette er, men ser de bare har et 915- nr, så da må man vel stå i lang tlf-kø og betale for samtalen? 😏

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fikk samme brevet og er heller ikke kunde i DnB. Men jeg hadde engang en depositumskonto der. For 7-8 år siden 

Veldig merkelig! Spurte du hvorfor du hadde fått brevet? Prøver de å skaffe seg kunder på denne måten? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har aldri hatt noen som helst tjeneste fra DnB, veldig rart! Dette var et fysisk brev som kom i postkassa, adressert til meg. 

Husk på at DnB har kjøpt opp en hel del.

For meg var det en gammel, bortglemt konto fra Postbanken, dengang den fantes og en gikk med innskuddsbok og sparegrisen sin i banken.

Anonymkode: 13bd4...602

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Veldig merkelig! Spurte du hvorfor du hadde fått brevet? Prøver de å skaffe seg kunder på denne måten? 

Gidder ikke ta kontakt med DnB kun på grunn av et brev i posten. Leste det og heiv det i søpla 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...