Maxi Skrevet 14. desember 2005 #1 Skrevet 14. desember 2005 Ja tittelen sier vel alt.. Er det noen som har gode forslag på sunn Snacks?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. desember 2005 #2 Skrevet 14. desember 2005 Dette vil gjerne jeg vite også!
Arkana Skrevet 14. desember 2005 #3 Skrevet 14. desember 2005 * Grønnsaker med dip (salsa eller rømmedip, bruk evt rømmekolle, kesam eller yoghurt naturell) * Snack-a-jacks e.l. * Selvpoppet popcorn * Options eller andre kalorifattige sjokoladedrikker * Grove vafler (bruk grove melsorter, havregryn, uten sukker, skummet melk, evt litt kesam) * Nøtter (helst usaltede, ikke honningristede eller lignende nøtter med ekstra sukker/fett) * Smoothies * Hjemmelaget saftis av Fun Light * Tørket frukt * Mørk sjokolade (over 70% kakao)
Maxi Skrevet 14. desember 2005 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2005 Tusen takk for gode tips. Smoothies ja, tror jeg må begynne å lage det igjenn. Jeg lagde det masse før. Det er vel en fin ting å begynne dagen med også. Særlig for meg som ikke syns noe særlig om frokost. Tar gjerne imot flere tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå