AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Jeg har en Samsung mobil og det kommer stadig mange venneforslag fra Snapchat. Jeg holder på å bli sprø. Har skrudd av tilgangen til mine kontakter, men det hjelper ikke. Folkene som blir foreslått ser ut til å være en blanding av mine facebookvenner, venners venner på facebook og folk jeg ikke aner hvem er. Noen som har tips til hvordan jeg kan stoppe dette uten å avinstallere app'en? Anonymkode: 57546...be6 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 svartkatt skrev (1 minutt siden): Varslingsinnstillinger Man får ikke varslinger om det. Får selv opp forslag uten at snap har tilgang til min kontaktliste eller noe. Det kommer opp ved siden av ‘stories’ til allerede venner. Ts, skulle ønske jeg visste om det… mistenker at det er de som har mitt telefonnr som deler det med snap, derfor får jeg de opp som forslag… Anonymkode: 68c50...071
anon01 Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 Det er ikke mulig å skru av venneforslag. Det eneste du kan skru av, er at du er synlig for andre under forslag. Folk som kommer opp under forslag er mennesker som tilbringer mye tid på de samme geografiske plassene som deg, folk som har nummeret ditt, og som har samme venner eller er i samme grupper som deg. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 Det var dumt, men takk for svar! Anonymkode: 57546...be6
MrDias Skrevet 3. november 2023 #6 Skrevet 3. november 2023 Åpne Snapchat-appen:Trykk på avatarbildet ditt i øverste venstre hjørne av skjermen . Gå til innstillingsmenyen:Trykk på tannhjulikonet som er plassert i øverste høyre hjørne for å åpne innstillingsmenyen . Gå til varsling- eller personverninnstillinger:I innstillingsmenyen kan du enten velge "Varsler" eller navigere til seksjonen “Who Can…” avhengig av hva som er tilgjengelig på din versjon av appen Deaktiver vennforslag:Innenfor varsler, kan det være en mulighet for å fjerne markeringen for "Venneforslag 3
Wedding Skrevet 3. november 2023 #7 Skrevet 3. november 2023 MrDias skrev (8 minutter siden): Åpne Snapchat-appen:Trykk på avatarbildet ditt i øverste venstre hjørne av skjermen . Gå til innstillingsmenyen:Trykk på tannhjulikonet som er plassert i øverste høyre hjørne for å åpne innstillingsmenyen . Gå til varsling- eller personverninnstillinger:I innstillingsmenyen kan du enten velge "Varsler" eller navigere til seksjonen “Who Can…” avhengig av hva som er tilgjengelig på din versjon av appen Deaktiver vennforslag:Innenfor varsler, kan det være en mulighet for å fjerne markeringen for "Venneforslag Takk, dette var en nyttig opplysning.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #8 Skrevet 4. november 2023 On 11/3/2023 at 2:01 PM, Wedding said: Takk, dette var en nyttig opplysning. Kan jeg spørre hvorfor du ikke har kikket på innstillinger selv? Hvorfor sjekker du ikke ut hvilke type innstillinger man har inne på en app? Anonymkode: 2fa61...fd6
Wedding Skrevet 4. november 2023 #9 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kan jeg spørre hvorfor du ikke har kikket på innstillinger selv? Latskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå