AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Sikkert 10-15 år siden jeg hadde influensa sist, så jeg husker ikke. Synes kanskje dette drar seg ut litt. fortsatt ganske vondt i halsen etter 1,5 uke sykdom.. Og jeg har ikke mandler en gang. mer det vanlig om dagen? Anonymkode: 2c000...e89
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Ja, influensa kan sitte i i ukesvis. Har hatt influensa 1 gang siste 15 år, og da var jeg slått ut i 2-3 uker. Hostet så hardt at jeg brakk ribbein. Hadde forkjølelse nå i 2 uker med sår hals like lenge. Anonymkode: 9ca95...a49
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, influensa kan sitte i i ukesvis. Har hatt influensa 1 gang siste 15 år, og da var jeg slått ut i 2-3 uker. Hostet så hardt at jeg brakk ribbein. Hadde forkjølelse nå i 2 uker med sår hals like lenge. Anonymkode: 9ca95...a49 Godt det ikke skjer så ofte. Er jo helt utslitt, også går det så opp og ned. Kan tror jeg begynner å bli frisk, så er jeg like dårlig noen timer etterpå. Anonymkode: 2c000...e89
PepsiMinus Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Virker som det er ganske vanlig, spesielt nå etter mye «sykdomsopphold» generelt i befolkningen. Samboer har vært av og på, uten å egentlig komme seg særlig, siden sommerferien! Men ja, mange som kjenner at det henger i ganske lenge.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Godt det ikke skjer så ofte. Er jo helt utslitt, også går det så opp og ned. Kan tror jeg begynner å bli frisk, så er jeg like dårlig noen timer etterpå. Anonymkode: 2c000...e89 De fleste har hatt det sånn denne vinteren. Jeg var syk i 1 uke, ble frisk i 2 dager, også ble jeg slått ut på nytt i flere dager. Etter nedstenging uten å ha blitt eksponert for virus i lang tid, samt ihjelvasking av hender, har gjort at nok flere har slitt med immunforsvaret. Må bygges opp igjen. Selv om jeg lever veldig sunt og tar tilskudd av bl.a sink og d vitamin, så har jeg aldri vært så mye syk som etter pandemien. Te med honning lindrer sår hals. Anonymkode: 9ca95...a49
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #6 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De fleste har hatt det sånn denne vinteren. Jeg var syk i 1 uke, ble frisk i 2 dager, også ble jeg slått ut på nytt i flere dager. Etter nedstenging uten å ha blitt eksponert for virus i lang tid, samt ihjelvasking av hender, har gjort at nok flere har slitt med immunforsvaret. Må bygges opp igjen. Selv om jeg lever veldig sunt og tar tilskudd av bl.a sink og d vitamin, så har jeg aldri vært så mye syk som etter pandemien. Te med honning lindrer sår hals. Anonymkode: 9ca95...a49 Så rart! Jeg lever usunt som bare det, men merker ingen forskjell før og etter pandemi. Anonymkode: 0f685...37a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #8 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så rart! Jeg lever usunt som bare det, men merker ingen forskjell før og etter pandemi. Anonymkode: 0f685...37a Jeg sa ikke at det gjelder alle. Anonymkode: 9ca95...a49
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #9 Skrevet 2. januar 2023 Sofakona skrev (5 timer siden): Har du skjkket deg for strep A? Det var ikke noe tema når jeg snakket med lege angående sykemelding. Og jeg har ikke mandler, så det er lite sannsynlig tror jeg. skjønte det som at de ikke ville ha meg inn der, fikk sykemeld etter E konsultasjon. Anonymkode: 2c000...e89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå