AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Har jeg gått glipp av noe, siden jeg ikke skjønner dette? Jeg har fått noen slike i julegave tidligere, og jammen dukket det opp et par i år også. Fine å se på, men helt ubrukelige etter mitt skjønn. Man brenner seg jo når man tar på koppen og koppen holder så godt på varmen at det er vondt å ta på den selv etter at det er mulig å drikke innholdet. Jeg har forøvrig forskjellige merker og størrelser på slike, men erfaringen er den samme. Anonymkode: d33ce...1ab 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Helt uenig. Mine favorittkopper er de uten hank. Det er greia - folk har ulike preferanser Anonymkode: 46314...7ea 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Sikkert laget for hypen en ser, at folk må holde koppen med begge hendene når en drikker av den. Anonymkode: 95b0a...d11 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 Jeg liker de veldig godt. Anonymkode: 07e7c...307 2
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 (endret) Hjemme bruker jeg kun kopper/krus uten hank. Endret 1. januar 2023 av Anonym Brukar0 Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #8 Skrevet 1. januar 2023 Jeg syns det er godt å varme hender på kopper uten hank. Anonymkode: 10192...1af 9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #9 Skrevet 1. januar 2023 De er de beste koppene. Anonymkode: e6f5a...4a6 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #10 Skrevet 1. januar 2023 Anonym Brukar0 skrev (17 minutter siden): Hjemme bruker jeg kun kopper/krus uten hakk. Jeg foretrekker også kopper uten hakk, men hank er jeg derimot veldig glad i. TS: Har koppene enkle vegger? Det synes jeg ikke høres veldig praktisk ut. Derimot er det jo en del termokrus i porselen som er uten hank, og de synes jeg virker litt mer praktiske. Anonymkode: bbc02...3eb
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #11 Skrevet 1. januar 2023 Kommer an på koppen. Kopper uten hank som man brenner seg på er jo tullete. Men senest nyttårsaften så fikk jeg varm kaffe i en hank-løs kopp, og den brant jeg meg ikke på. Det var ikke en sånn typisk thermokopp heller. Anonymkode: 78dce...dd0 2
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 1. januar 2023 #12 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg foretrekker også kopper uten hakk, men hank er jeg derimot veldig glad i. TS: Har koppene enkle vegger? Det synes jeg ikke høres veldig praktisk ut. Derimot er det jo en del termokrus i porselen som er uten hank, og de synes jeg virker litt mer praktiske. Anonymkode: bbc02...3eb Jeg har rettet skrivefeilen. Jeg har slik og syns de er veldig gode. https://www.evasolo.com/no/bord/service-bestikk/kopper/lungo-krus-2-st-sage Jeg drikker stort sett kaffe alene på hjemmekontor og kan bruke krusene jeg liker best uavhengig av stilen. Og ender alltid opp med disse selv om jeg har masse krus med hank.
Myrmica Skrevet 2. januar 2023 #13 Skrevet 2. januar 2023 Elsker kopper uten hank 😊. Pleier ikke bruke begge henda når jeg drikker, men synes de er finere. Om man brenner seg på dem så er det dårlig design!
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #14 Skrevet 3. januar 2023 Hva er det med dere som alltid må skrike ut om å slavisk følge trender når det er noe dere ikke liker 😅 Mangel på andre argumenter? Jeg foretrekker de uten hank. De er gode å holde i, og varmer handen. Nei, jeg trenger ikke to hender. Nei, de brenner ikke om de er av god kvalitet. De er lettere å stable i oppvaskmaskin, og i skapet. De er raskere å gripe når jeg sitter her i halvmørket som nå. De har dobbel vegg, så de holder bedre på varmen (finnes sikkert hank-kopper som er slik og) Kun for stilen? Da ville jeg nok valgt en fra settet med hank som også står i skapet, nå når jeg nipper til kaffe alene hjemme før hjemmekontor. Anonymkode: 8415d...fb3 1
Taluno Skrevet 3. januar 2023 #15 Skrevet 3. januar 2023 Jeg har noen ulike typer, og brenner meg ikke. Men de varmer fingrene. Men det kommer an på type kopp, og kvalitet. Mine er tykkere enn de vanlige med hank. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #16 Skrevet 3. januar 2023 Er det snakk om termoser eller vanlige krus (stentøy)? Anonymkode: 51d1d...6d7
Motelvibes Skrevet 3. januar 2023 #17 Skrevet 3. januar 2023 Anonym Brukar0 skrev (På 1.1.2023 den 22.35): Hjemme bruker jeg kun kopper/krus uten hank. De er gode å varme hendene på.
Marcie Skrevet 4. januar 2023 #18 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 1.1.2023 den 20.56): Har jeg gått glipp av noe, siden jeg ikke skjønner dette? Jeg har fått noen slike i julegave tidligere, og jammen dukket det opp et par i år også. Fine å se på, men helt ubrukelige etter mitt skjønn. Man brenner seg jo når man tar på koppen og koppen holder så godt på varmen at det er vondt å ta på den selv etter at det er mulig å drikke innholdet. Jeg har forøvrig forskjellige merker og størrelser på slike, men erfaringen er den samme. Anonymkode: d33ce...1ab enig med deg. Vi har noen nydelig fra marimekko, som jeg bare måtte ha på grunn av det fine mønsteret, men jeg klarer ikke å bruke dem. Dessuten minner de meg om tannglass når de ikke har hank.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå