AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Har grusom kjærlighetssorg. Når gikk den over for deg, hvis du har opplevd det? Anonymkode: 1f026...578
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Den har ennå ikke gått over. Snart 16 år siden jeg ble alene. Anonymkode: f2c87...d07
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Det har pleid å gå over etter et par måneder på meg. Den smerten liksom. Men på en eks er det alltid en slags sorg i hjertet mitt selvom det ikke styrer livskvaliteten min lenger Anonymkode: 22bb0...de1 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Kommer an på hvorfor det ble slutt. Mellom 2-9 måneder Anonymkode: 34be3...089
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 Det går i perioder, føler jeg. Den verste sorgen er som regel over etter 2-6 mnd. Så går det gjerne et år før det kjennes ut som alt er helt over. Men en sjelden gang kan jeg bli litt trist for et brudd som ligger langt tilbake i tid. Anonymkode: 79634...6d5 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 Vi måtte avslutte pga hans mentale helse. Det var 6 måneder med stor sorg, deretter ca 6-8 måneder til hvor det gikk bedre men lei meg innimellom og ville ikke ha noen andre. Vi hadde kontakt gjennom det hele, og har det fortsatt forsåvidt. De siste månedene har jeg hatt det veldig fint og datet en annen en liten stund som jeg var tiltrukket av. Tid gjør at minnene blir svakere og dagene fylles av så mye annet å tenke på, så med mindre du dyrker sorgen og aldri finner på noe gøy, vil det gå over med tiden. ❤️ Anonymkode: ed85e...cea 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #7 Skrevet 1. januar 2023 Avhenger både av hvor lenge forholdet varte og hvorfor det tok slutt. Og hvoran selve bruddet var. Hvis det kommer brått og uventet er det verre enn hvis det dabber langsomt av. Jeg gikk gjennom et veldig vondt og brått brudd i sommer etter et forhold som varte i nesten et år. Nå etter 4 måneder er det bedre, så tror jeg er over den verste delen av det nå. Men vil nok henge igjen i et par måneder til eller kanskje mer før jeg føler jeg er kommet helt gjennom det. Kjærlighetssorg er utrolig vondt så føler med deg! Anonymkode: df31b...919 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #8 Skrevet 2. januar 2023 Gått igjennom kjærlighetssorg 3 ganger. Vanligvis gått over etter 2-4 måneder, men den ene sorgen satt i kroppen i et halvt års tid. Når den verste sorgen gikk over, så kunne jeg fremdeles ha perioder hvor jeg ble lei meg eller nedstemt i månedene som kom, men ikke på samme måte. Det viktigste er å tillate seg å være lei seg en stund, så må man prøve å se fremover. Ikke la sorgen drukne en. Det går over, selv om det føles ut som om man skal dø der og da. ❤️ Anonymkode: d7729...71e 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #9 Skrevet 3. januar 2023 Gått selv gjennom en forferdelig kjærlighetssorg med første kjæresten min for 2 år siden. Tok meg nesten 1 år før det ble bedre. I dag er jeg i ett nytt forhold og har det kjempe fint! Det vil ta tid… og hvor lang tid det vil ta varierer fra person til person sender deg en kjempe god klem❤️ Anonymkode: 56abe...3d8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #10 Skrevet 3. januar 2023 Første brudd: ca. 6 måneder. Andre brudd: Hele 4 år. Men det var dype, ekte følelser i motsettning til brudd nr.1 som skjedde da jeg bare var 17 år gammel. Anonymkode: 11225...5c8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #11 Skrevet 3. januar 2023 Ca 2 år, første året verst, nå har jeg vendt meg til det. Tenker på han hver dag. Har ikke ny kjæreste. Han var min store kjærlighet. Anonymkode: 0953b...716 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå