AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Hvor langt ute i forholdet sa du eller partneren din det??? Ble obs på dette her da jeg igår var med venninnen min og fortalte at han jeg nettop ble sammen med sa det til meg nå etter 2 uker, og hun synes det var «veldig tidlig». Jeg har riktignok kjent han i noen år. Hun sa at kjæresten hennes sa det til henne først etter 6-7 mnd. Det er vel ikke for «tidlig» hvis en fyr føler det han føler?? Anonymkode: 8dc8b...05a
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Nå kommer du til å få mange svar som "når det føles riktig". Anonymkode: efc7a...33b
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Tenker det er riktig å si det når en mener det. I de første månedene kan det være forelskelsen som spiller inn, så ingen garanti for at følelsen vil vare. Følelseslivet forandrer seg. Fordi dere har en relasjon fra før av kan hans følelse være ekte, men det finnes ingen garantier. Anonymkode: f999f...b59
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Jeg har fått høre det etter to uker i forhold jeg også. Jeg syns det var tidlig men veldig koselig og følte det samme kort tid senere Anonymkode: f2405...265
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 Med han jeg er sammen med nå, 3-4 år aldri sagt det 😂 vi bruker glad i deg, og viser på andre måter at vi elsker hverandre. Men ganske uvant😅 tidligere forhold har det vært ca 3 mnd tror jeg.. Anonymkode: e0ec5...fb0
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #6 Skrevet 2. januar 2023 Jeg hadde fått fnatt hvis noen hadde sagt at de elsker meg etter et par uker. Man kjenner simpelthen ikke hverandre på et dypt nok plan til å kunne ha sånne følelser etter så kort tid. Å elske er kjærlighet, og kjærlighet tar tid. Forelskelse derimot, er noe annet. Nå har dere kjent hverandre over tid TS, så kanskje litt annerledes pga det. Anonymkode: 2d9b0...c66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå