Gå til innhold

For en tosk. Hadde han hold kjeft hadde han vært 8,2 millioner rikere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da var det veldig flaks du kom over denne tråden da!
Hvis du plutselig en dag tror du har vunnet masse penger og ingen fra tippesentralen ringer og opplyser deg om at det stemmer, så er DU pliktig i å undersøke selv at det stemmer. Fordi de selvfølgelig ikke bare gir deg penger uten å opplyse deg om at du har vunnet.

Anonymkode: 3e4ef...1f5

det er likevel temmelig patetisk at Norsk Tipping tydeligvis ikke klarer å holde orden i deres egen teig. 

Anonymkode: ff133...060

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2023 den 20.22):

Man kan beholde penger man får inn på kontoen. Det er den som sender pengene som har ansvaret for å bruke rett kontonummer.

Jeg hadde beholdt pengene.

Anonymkode: 405ee...976

Nei

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke brukt opp pengene, men latt de stå litt slik at jeg får litt av rentene på det🙈

Anonymkode: 11486...2a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

det er likevel temmelig patetisk at Norsk Tipping tydeligvis ikke klarer å holde orden i deres egen teig. 

Det er da ikke Norsk Tipping som har rotet. Det er kunden som vant som ikke hadde oppdatert kontonummeret sitt på sine sider hos Norsk Tipping. Det sto et gammelt kontonummer der for premieutbetalinger, et kontonummer som han ikke lenger hadde. Banken hadde da gitt dette kontonummeret videre til en annen bankkunde, som derfor fikk premien utbetalt der. Fordi NT, med full rett, brukte kontonummeret premiekunden hadde oppgitt.

Så alle bør sjekke kundeopplysningene sine hos Norsk Tipping om man bruker å spille der! 😄

Anonymkode: 48bd5...408

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det moralske riktige er jo å si sannheten. Man kan ikke bare stjele 82 millioner kr fra norsk tipping. Hadde man brukt pengene, så hadde man blitt anmeldt for svindel, fått fengsel og måtte betalt pengene tilbake igjen, ergo, vært gjeldsslave resten av livet. At man velger å bryte loven, er uforståelig for meg. Men penger kan jo gjøre mye rart med folk...

Endret av Kittykat
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2023 den 20.22):

Man kan beholde penger man får inn på kontoen. Det er den som sender pengene som har ansvaret for å bruke rett kontonummer.

Jeg hadde beholdt pengene.

Da er du en superegoist og veldig enkel person, spørr du meg! Samvittighetsløse idioter finnes det nok av i verden! 

Anonymkode: 0cfc7...c18

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2023 den 20.25):

Det første jeg hadde gjort ville jo vært å overført dem til en annen bank.

Ja, for det hadde jo hjulpet… Gøy å bli anmeldt for svindel! 

Anonymkode: 0cfc7...c18

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde ikke brukt opp pengene, men latt de stå litt slik at jeg får litt av rentene på det🙈

Anonymkode: 11486...2a6

Hvis det var akkurat over nyttår kunne du risikert over 80 000 i formuesskatt.

Anonymkode: 98525...5a8

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Det får så være. Ingen vits å holde på krava når det uansett er deg selv det går utover. Og angående temaet for denne tråden så har du ikke engang juridiske krav på å beholde pengene. Det er straffbart enten vi liker det eller ikke.

Anonymkode: 3e4ef...1f5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...