AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Hva er din grunn til å ikke svare, men ikke slette? Backup liksom? Ser flere av den skifter bilder også, så de er der jo, aktive, men bare ignorerer deg. Vurderer å bli en sånn teit, streng person som sletter etter en dags ikke-svar. Finnes det noen regler dere følger her? Anonymkode: 39d7b...4cd 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Jeg fikk en meldingar en ny match i dag, og matchen var slettet før jeg rakk å lese den, så han sletter tydeligvis om man ikke svarer etter 2 timer. Selv pleier jeg ikke slette fordi jeg ikke gidder, men jeg blir ofte slettet av matcher hvor det ikke er noe kommunikasjon Anonymkode: 122e6...651
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Jeg sletter dem som helt sikkert ikke er interessante, de andre har jeg på vent. Jeg må innrømme at jeg synes det er litt krevende å chatte med flere samtidig, spesielt hvis jeg møter noen av dem. Det er jo ikke uvanlig at ting virker lovende i starten, men så blir det ikke noe likevel. Er noen jeg har angret på at jeg ikke har "holdt varme", men man har jo et liv også osv. Synes det burde finnes en "angre-tast", ev. muligheten til å gå tilbake og plukke fram igjen gamle matcher ... Anonymkode: 786cf...fd5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Hvis du sletter etter en dag kommer du til å gå glipp av mye bra. Jeg er en sånn som kan bruke mange dager på å svare, kanskje en uke eller to. Det er fordi jeg ikke er innom appen hver dag og det ikke er hver dag jeg er i humør til å prate med fremmede når jeg egentlig bare vil slappe av å se tv og ikke tenke på noe. Når man blir bedre kjent er det noe annet, da blir det naturlig å prate oftere og uanstrengt men i starten er det så anstrengt at jeg må være litt i rette modus på en måte. Er ikke noe personlig mot de jeg har matchet med! Anonymkode: 77a08...0d3 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 Jeg sletter aldri matches uansett. Føler ikke noe behov for å "rydde". Anonymkode: 491ad...a35 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #6 Skrevet 2. januar 2023 Jeg sletter om jeg ikke har fått svar innen en ukes tid. Da forutsatt at det er matcher jeg vet må ha matchet meg i senere tid, dvs ikke gamle sveip. Om de har sveipet meg til høyre men ikke gidder svare, da er de definitivt ikke seriøse. Har en sjelden gang fått svar der de sier at de allerede har avtalt å møte noen og vil se hvordan det går først, da kan jeg la dem ligge noen uker. men de som bare samler opp matcher gidder jeg ikke. Jeg vil ikke være noe 4. eller 5.-valg for en mann. Anonymkode: dd830...c78
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #7 Skrevet 2. januar 2023 Jeg har ikke hastverk med å finne ny kjæreste og ønsker bli kjent med flere personer før jeg tar noe valg om hvem jeg tror gir mening å gå videre med. Jeg har også et liv, og ønsker ikke bruke masse tid på å skrive meldinger frem og tilbake. Jeg skriver som regel én melding for dagen, men noen dager prioriterer jeg andre ting, eller har lite å gi til andre så da er jeg gjerne stille. Anonymkode: dd39b...dbe 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #9 Skrevet 3. januar 2023 Kombinasjonen av flere småting, tenker jeg. De samler på likes. Det får dem til å føle seg digg. De er for late til å fjerne matcher. De holder døra åpen sånn i tilfellet h*n plutselig blir interessant. Anonymkode: 2ed55...c96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå