AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Føler meg som verdens verste person, men jeg mistet lyst på ham og klarte ikke å være rundt, klemme, kysse osv. Han er veldig renslig, men bruker ikke deodorant. I tillegg svetter han ekstremt mye. Det er sånn løk-aktig lukt som setter seg i klærne og håret mitt. Hvis vi er ute så alle rundt kan kjenne det. Mine venner har begynt å kommentere også. Han er verdens snilleste menneske og jeg har tatt det opp med han. Problemet er at jeg har allerede mistet følelsene og bare tanken på den lukten gjør at jeg blir dårlig. Nå er det slutt , men jeg har veldig dårlig samvittighet Anonymkode: b133a...240
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Gjorde det slutt av samme grunn, han dusjet og klagde at det luktet svette etter dusjen, men deo ville han ikke bruke. Satte seg lukt i tingene mine og på meg, jeg måtte dusje etterpå om jeg lå inntil han. Tror ikke jeg hadde dumpet om jeg hadde elsket han uansett, det gjorde nok ikke du heller? Anonymkode: 5664e...da7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Gjorde det slutt av samme grunn, han dusjet og klagde at det luktet svette etter dusjen, men deo ville han ikke bruke. Satte seg lukt i tingene mine og på meg, jeg måtte dusje etterpå om jeg lå inntil han. Tror ikke jeg hadde dumpet om jeg hadde elsket han uansett, det gjorde nok ikke du heller? Anonymkode: 5664e...da7 Samme her. Alle klærne gikk rett i vaskemaskin etter besøk. Jeg har virkelig prøvd, men det er så sterk lukt at jeg mistet lyst på ham ts Anonymkode: b133a...240
Eva-Lena Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Hvorfor ville han ikke bruke deodorant? En kollega av meg ble sendt hjem fra jobb pga svettelukt. Dette skjedde hver eneste dag og til slutt orket vi ikke lenger. Det var salig blanding av ny og gammel svette og røyklukt 🤮Han fikk beskjed om å dra hjem for en dusj og vaske klærne sine. Grunnen til at han ikke ville bruke deodorant var fordi han likte kroppens naturlige dufter bedre. 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Samme her. Alle klærne gikk rett i vaskemaskin etter besøk. Jeg har virkelig prøvd, men det er så sterk lukt at jeg mistet lyst på ham ts Anonymkode: b133a...240 Er naturlig man mister lysten da Anonymkode: 5664e...da7
Rucula Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 Shitt så jævelig folk må ha luktet før deo og såpe var en greie...😵💫 Sorry avsporingen 😅 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #7 Skrevet 1. januar 2023 Respekt og kjærlighet skal jo gå begge veier. Hvis han ikke ønsket å bruke deo etter at du tok det opp med han står han fritt til å velge det, men det viser jo ikke veldig omtanke for deg. Og det er greit å slå opp med en som bryr seg mest om seg selv. Uten dårlig samvittighet. Anonymkode: 89b39...193 2 2
Hippogriff Skrevet 1. januar 2023 #8 Skrevet 1. januar 2023 Et forhold kan ikke fungere om man frastøtes av hverandres kroppslukt. Sånn er det bare. Lukt er en viktig del av tiltrekning. Du gjorde det du måtte gjøre. 6 2
Blåjojo Skrevet 1. januar 2023 #9 Skrevet 1. januar 2023 Om han lukter svette så dusjer han jo ikke ofte nok. Eller bytter/ vasker alle klærne regelmessig. Med daglig dusjing trenger han neppe bruke deo. Har en sønn som svetter mye, og så lenge han dusjer daglig og bytter alle klærne så lukter det ikke av han. Og han har en fysisk jobb der han blir svett daglig. Synd at det ble sånn for deg, ts. Men jeg skjønner problemet ditt.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #10 Skrevet 1. januar 2023 Blåjojo skrev (17 minutter siden): Om han lukter svette så dusjer han jo ikke ofte nok. Eller bytter/ vasker alle klærne regelmessig. Med daglig dusjing trenger han neppe bruke deo. Har en sønn som svetter mye, og så lenge han dusjer daglig og bytter alle klærne så lukter det ikke av han. Og han har en fysisk jobb der han blir svett daglig. Synd at det ble sånn for deg, ts. Men jeg skjønner problemet ditt. Han dusjer daglig 🤷🏻♀️ Jeg har følelse at han svetter ekstra mye og det lukter ekstra ille når han er nervøs eller når vi er ute blant folk. Klærne hans lukter godt og han er generelt renslig og ordenmenneske. ts Anonymkode: b133a...240 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #11 Skrevet 1. januar 2023 Eva-Lena skrev (2 timer siden): Hvorfor ville han ikke bruke deodorant? En kollega av meg ble sendt hjem fra jobb pga svettelukt. Dette skjedde hver eneste dag og til slutt orket vi ikke lenger. Det var salig blanding av ny og gammel svette og røyklukt 🤮Han fikk beskjed om å dra hjem for en dusj og vaske klærne sine. Grunnen til at han ikke ville bruke deodorant var fordi han likte kroppens naturlige dufter bedre. Han mente det er ikke bra for kroppen. Som jeg skrev nede lukten av svette endrer seg. Lukter mest vondt når han stresser eller er nervøs . ts Anonymkode: b133a...240
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #12 Skrevet 1. januar 2023 3 hours ago, Eva-Lena said: Hvorfor ville han ikke bruke deodorant? En kollega av meg ble sendt hjem fra jobb pga svettelukt. Dette skjedde hver eneste dag og til slutt orket vi ikke lenger. Det var salig blanding av ny og gammel svette og røyklukt 🤮Han fikk beskjed om å dra hjem for en dusj og vaske klærne sine. Grunnen til at han ikke ville bruke deodorant var fordi han likte kroppens naturlige dufter bedre. Haha hva faen Anonymkode: 711a9...ad7 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #13 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han mente det er ikke bra for kroppen. Som jeg skrev nede lukten av svette endrer seg. Lukter mest vondt når han stresser eller er nervøs . ts Anonymkode: b133a...240 Det finnes aluminiumsfri deodorant. Anonymkode: eaf4e...864 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #14 Skrevet 1. januar 2023 Eva-Lena skrev (3 timer siden): Hvorfor ville han ikke bruke deodorant? En kollega av meg ble sendt hjem fra jobb pga svettelukt. Dette skjedde hver eneste dag og til slutt orket vi ikke lenger. Det var salig blanding av ny og gammel svette og røyklukt 🤮Han fikk beskjed om å dra hjem for en dusj og vaske klærne sine. Grunnen til at han ikke ville bruke deodorant var fordi han likte kroppens naturlige dufter bedre. Hva skjedde videre? Begynte han å bruke deo, eller sa han opp jobben? 🤔 Rucula skrev (3 timer siden): Shitt så jævelig folk må ha luktet før deo og såpe var en greie...😵💫 Sorry avsporingen 😅 Bare de ignorante og kunnskapsløse. Det fins flere alternativer til både såpe og deo. Sunnere er de også, og de lukter ikke syntetisk. Noen av de lukter også mye bedre. Og i vikingtiden så luktet de nydelig. Kunnskapen har bare blitt glemt, og folk antar at folk stinket før pga det. Kosthold, sykdom, og medikamenter påvirker også svettelukten. Anonymkode: ae558...05d 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #15 Skrevet 1. januar 2023 Hvis du ikke bruker hormonprevensjon, så kan du lukte deg frem til en partner. Best match. Og hvis dette gjelder deg, ts, så passet ikke lukten hans til dine gener. Bra luktet👍 Anonymkode: ae558...05d 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #16 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva skjedde videre? Begynte han å bruke deo, eller sa han opp jobben? 🤔 Bare de ignorante og kunnskapsløse. Det fins flere alternativer til både såpe og deo. Sunnere er de også, og de lukter ikke syntetisk. Noen av de lukter også mye bedre. Og i vikingtiden så luktet de nydelig. Kunnskapen har bare blitt glemt, og folk antar at folk stinket før pga det. Kosthold, sykdom, og medikamenter påvirker også svettelukten. Anonymkode: ae558...05d De lukta ikke nydelig i vikingtiden 😅 Mennesket lukter endel, noen bedre enn andre. Kroppslukt og fyr som nekter bruke deodorant.....de får bo for seg selv i skogen. Anonymkode: bebb3...b96 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #17 Skrevet 1. januar 2023 Deo forverrer svette da. Beste er å ikke bruke deo om man sliter med mye svette og ta medisinsk botox under armene, det stopper svetten. Det er dyrt å ta siden man må ta flere ganger i året og det fins også svetteoperasjon hvor de kirurgisk fjerner svettekjertlene. Kan lønne seg i lengden å investere i operasjon om det er et stort problem Har full forståelse for at det ikke var til å leve med for deg som partner Anonymkode: 48c2a...bad 1
drue Skrevet 1. januar 2023 #18 Skrevet 1. januar 2023 Dårlig lukt er absolutt en fullverdig dealbreaker. Forstår deg godt.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #19 Skrevet 1. januar 2023 Hvor vanskelig kan det være å bruke deo?? Anonymkode: db0d2...e23 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #20 Skrevet 1. januar 2023 Vet du, dere var ikke en match. Luktene deres matchet ikke. Du reagerte på han, fordi dere ikke matchet. Les om feromoner osv. Om det ikke stemmer, så stemmer det ikke. Gå videre og dropp den dårligere samvittigheten. Anonymkode: b5c63...83a 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå