AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Drømmejobben er utlyst , men kun som et vikariat med 1-års varighet. Jeg har fast jobb,100%. Har noen fått innvilget permisjon fra opprinnelig stilling? Jeg har veldig lyst til å søke da jeg har det de søker etter , men da er jeg avhengig av at jeg kan gå tilbake til den faste jobben. Regner med at det er vanskelig å få til? Anonymkode: d122f...3e6
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Det varierer veldig fra arbeidsgiver til arbeidsgiver. Jeg ville spurt sjefen min hvilke regler de har for permisjon.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Dersom stillingen du har fått tilbud om er et vikariat er det absolutt mulig, spesielt dersom det et mulig å skaffe (kvalifisert) vikar for deg og du kan antas å tilegne deg erfaring og kunnskap fra ny arbeidsgiver som du kan ta med deg tilbake til nåværende arbeidsgiver. Forhør deg med lederen din. Mange steder er mer restriktive med å innvilge ulønnet permisjon for overgang til en annen fast stilling, da sannsynligheten for at opprinnelig stillingsinnehaver kommer tilbake er langt lavere enn dersom vedkommende har fått et vikariat. Anonymkode: 83c1a...86c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Jeg tar permisjon fra min faste stilling for å prøve meg i et vikariat fra januar. Tror det er ganske vanlig☺️ Anonymkode: 89551...8ec 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Drømmejobben er utlyst , men kun som et vikariat med 1-års varighet. Jeg har fast jobb,100%. Har noen fått innvilget permisjon fra opprinnelig stilling? Jeg har veldig lyst til å søke da jeg har det de søker etter , men da er jeg avhengig av at jeg kan gå tilbake til den faste jobben. Regner med at det er vanskelig å få til? Anonymkode: d122f...3e6 Jeg fikk det, men jobber i skolen. Kjenner også noen som har fått permisjon i det private. Spill åpne kort, og vær tidlig og ryddig i prosessen. Anonymkode: 0be2c...fcb
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #6 Skrevet 3. januar 2023 Tusen takk for svar! Da kan jeg ihvertfall legge inn en søknad og høre med leder hvis jeg skulle bli tilbydt vikariatet 😊 TS Anonymkode: d122f...3e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå