AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Del Skrevet 1. januar 2023 Er det normalt? 1 uke siden fødsel, og får av og til kramper i endetarmen, skikkelig ubehagelig. Vondt å gå på do, og føler jeg må på do hele tiden, og vanskelig å holde luft inne. De sjekket det etter fødselen og var ingenting galt…så skjønner ikke hva det er.. Anonymkode: bc8e6...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Del Skrevet 1. januar 2023 Hei og gratulerer med baby❤️ Så leit at du har de smertene. Lå baby lenge i fødselskanalen? Var det mye pressing? Kan det være indre hemoroider? Jeg ville ringt til sykehuset du fødte og bedt om en samtale og eventuelt undersøkelse. Jeg hadde mye smerter i underlivet inkl endetarmen etter fødsel nr 1. Gikk gradvis over, men tok tid. God bedring. Anonymkode: 05cc0...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Del Skrevet 1. januar 2023 Jeg slet også med å holde luft inne etter fødsel men dette bedret seg. Sydde du noe? jeg hadde vondt overalt der nede i noen uker.. pga stingene tror jeg. Hadde og lang pressfase. Det er lov å be om en ekstra undersøkelse Anonymkode: ca944...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Del Skrevet 1. januar 2023 Hemorider og anal rifter er veldig vanlig etter fødsel. Får du veldig vondt når du går på do, så fins det bedøvende salver på apoteket. Drikk masse vann og ta Duphalac/Laktolose ved har avføring. Anonymkode: 7f155...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Del Skrevet 1. januar 2023 *hard avføring Anonymkode: 7f155...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #6 Del Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei og gratulerer med baby❤️ Så leit at du har de smertene. Lå baby lenge i fødselskanalen? Var det mye pressing? Kan det være indre hemoroider? Jeg ville ringt til sykehuset du fødte og bedt om en samtale og eventuelt undersøkelse. Jeg hadde mye smerter i underlivet inkl endetarmen etter fødsel nr 1. Gikk gradvis over, men tok tid. God bedring. Anonymkode: 05cc0...519 Tusen Takk❤️ ja lå en liten stund, var mye pressing. Fikk epidural og da mister jeg helt følelsen i rumpa.. men det har kanskje ikke noe å si nå?🤷🏼♀️ Ja, jeg tror jeg må ringe sykehuset å høre ☺️men ser kanskje ut som det er helt normalt Anonymkode: bc8e6...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 1. januar 2023 #7 Del Skrevet 1. januar 2023 Var sånn etter førstemann! Var ikke like ille med de to siste kos deg med baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #8 Del Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tusen Takk❤️ ja lå en liten stund, var mye pressing. Fikk epidural og da mister jeg helt følelsen i rumpa.. men det har kanskje ikke noe å si nå?🤷🏼♀️ Ja, jeg tror jeg må ringe sykehuset å høre ☺️men ser kanskje ut som det er helt normalt Anonymkode: bc8e6...12a Jeg er ingen fagperson, men vil tro plagene skyldes fødselen og ikke epiduralen. Du skal vel også på seks-ukers kontroll, og du kan jo spørre da også om det ikke har gitt seg. Lykke til uansett og krysser fingrene for at du snart er på beina og kan kose deg på trilleturer med baby☺️ Anonymkode: 05cc0...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #9 Del Skrevet 2. januar 2023 Jeg hadde det likt selv, og det var en svær hemoroide. Da den sprakk så gikk det seg til. Men jeg er ikke lege, og hvis det plager deg veldig tar du en telefon/bestiller deg en time for å få sjekket Anonymkode: 27c45...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå