AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Relasjonen mellom meg og min eks-kjæreste er et sted mellom avsluttet og satt på pause. Er ikke sikker selv, men har tatt utgangspunkt i at vi er ferdige og vil bli kvitt både hans ting og gaver jeg har fått fra ham. Bør jeg ta kontakt med ham (ikke hatt kontakt på et par uker) og spørre om vi kan treffes så jeg kan gi tilbake tingene hans, eller skal jeg bare gi bort tingene hans til andre og aldri mer ha kontakt med ham (frem til han eventuelt tar kontakt)? Anonymkode: a01d9...6fb
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 IKKE kontakt han. Han kommer til å tenke at tingene hans var bare en unnskyldning. Anonymkode: 31fa8...f46 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Slutt å vær 14år. Du kaster det du ikke vil ha. Og hvem gir tilbake gaver?😅 Anonymkode: 82455...18d
Vandelay Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Hvorfor skal du gi tilbake gaver? Tingene hans kan du pakke i en eske og sette på en bod, gi beskjed om at det må hentes innen den og den datoen, ellers kastes det.
svartkatt Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 Veldig smart å kvitte seg med tingene om det viser seg å bare være en pause...
Jadaomatte Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 Ring å hør om han vil ha de, ellers kaster du de, sier du. Enkelt og greit.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #7 Skrevet 1. januar 2023 Nei ikke kontakt han. Spar på tingene en måneds tid og om han ikke etterlyser dem så kaster du dem Anonymkode: edc1b...a77
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #8 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): IKKE kontakt han. Han kommer til å tenke at tingene hans var bare en unnskyldning. Anonymkode: 31fa8...f46 Dette Anonymkode: edc1b...a77 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå