Gå til innhold

Hva tenker dere om dette antrekket til dame 40+

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

abe993cde11de2030ccd2625e30c1773.jpg

Anonymkode: 6a845...fcf

• Liker 2
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På tide å kjøpe seg ny bukse kanskje. Det sagt er det vel harde tider for noen med inflasjon og strømpriser.

Anonymkode: 732b2...fd1

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Helt fint :)

Det er ikke alder som gjør ett antrekk, det er kroppen din.

Anonymkode: a9bca...ae9

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

I følge KG kan ikke kvinner over 40+ gå med hullete bukser, og Michael Kors er UT.

AnonymBruker
Skrevet

Fargene passer jo ikke sammen 

Anonymkode: 34ca7...d7c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 47. Kler meg ofte slik.

Anonymkode: 36267...466

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Det er et helt greit antrekk til hvilken som helst dame.

AnonymBruker
Skrevet
Jocelynn skrev (3 minutter siden):

I følge KG kan ikke kvinner over 40+ gå med hullete bukser, og Michael Kors er UT.

Hullete bukser på eldre damer er harry.

• Liker 8
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei.

AnonymBruker
Skrevet

Skinny jeans med hull, utdaterte boots som ser billige ut, Michael Kors-veske, parkas med pels og gulldetaljer.. ser veldig 2010 ut og småharry uansett alder. 

Anonymkode: 769ab...f3c

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

En 40 åring er ikke en eldre dame.

• Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Helt greit antrekk, dog litt utdatert ala 2010 tallet. 

Anonymkode: 98218...07f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt greit antrekk, dog litt utdatert ala 2010 tallet. 

Anonymkode: 98218...07f

Enig. Skinny jeans, hull på knærne, Michael kors-veske og pilot-briller er det motsatte av topp mote. Men 40 åringer er vel ikke så opptatt av å være moderne så da passer antrekket greit til en 40-åring. Hadde det vært en 22-åring derimot, hadde det blitt et stort nei fra meg.

Anonymkode: 4626c...f28

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker det, går omtrent alltid slik kledd selv er 42, (har ikke MK veske da)

Anonymkode: c2626...6af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Enig. Skinny jeans, hull på knærne, Michael kors-veske og pilot-briller er det motsatte av topp mote. Men 40 åringer er vel ikke så opptatt av å være moderne så da passer antrekket greit til en 40-åring. Hadde det vært en 22-åring derimot, hadde det blitt et stort nei fra meg.

Anonymkode: 4626c...f28

40-åringer er nok mer opptatt av å kle seg fint enn å kle seg trendy.

Anonymkode: 77285...298

• Liker 5
  • Hjerte 3
Skrevet

Syns det funker fint, men jeg hadde gått for en bukse uten hull. Syns ikke det ser bra ut på noen, men jo eldre du er jo værre ser det ut.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

abe993cde11de2030ccd2625e30c1773.jpg

Anonymkode: 6a845...fcf

Liker det!

• Liker 1
Skrevet (endret)
Jocelynn skrev (17 timer siden):

Oppdatering: I følge en på KG kan damer gå med hullete bukser selv om de er over 60, og det var faktisk ganske moderne da de var unge.
Det finnes mange trender og det er store geografiske forskjeller. Norge har også blitt mer internasjonalt, og mangfoldet har økt. Jeg liker den trenden som handler om at alle kan velge sin egen stil, og gjerne varierende stiler. Vi kan plukke fra forskjellige tider og steder. Den buksa er ganske 80-tall, og det er helt greit. Hun kunne i teorien arvet den fra mammaen sin, hvilket får meg til å tenke på en av de hotteste trendene nå, nemlig gjenbruk :) Ellers vil jeg si at dama på bildet er ganske så bevisst på hvordan antrekket kombineres, og hun gjør det bra. Den detaljen med buksehull tar opp igjen fargen fra hudfarget veske.

Endret av I Grosny
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Skinny jeans med hull, utdaterte boots som ser billige ut, Michael Kors-veske, parkas med pels og gulldetaljer.. ser veldig 2010 ut og småharry uansett alder. 

Anonymkode: 769ab...f3c

De støvlene og egentlig det meste har ganske tidløst design. 2010 var ikke et dårlig år. Og hva er  egentlig 2023? Jeg tror det i stor grad er en oppsummering av tidligere tider.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Veldig safe. Ganske kjedelig. Og litt utdatert. Men samtidig: å gå rundt som en 16åring når man er 40 er vel ikke noe å trakte etter?

Anonymkode: 03317...03d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...