AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Fikk e-post om at de øker prisene sine fra 2023. Noen som har sagt opp avtalen da? Anonymkode: 6c0f9...f7f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Kanskje du kan si noe om hvor mye prisen øker? Anonymkode: d6ee8...d35
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Fra 1. april 2023 øker prisen på strømavtalen din. Prisen i dag er 3,90 øre/KWh i påslag og 39 kroner i månedspris. Ny pris blir: - 5,90 øre/KWh i påslag - 49 kroner i månedspris lurte litt på om andre med avtalen nå velger å si den opp da. Anonymkode: 6c0f9...f7f
Gjest5656 Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 (endret) Jeg ville anbefale alle å styre unna denne avtalen. I praksis så betaler du Fjordkraft for å trade på strømbørsen for deg. Du får også en bindingstid på 3 mnd eller bruddgebyr. De prøver å selge deg denne kompliserte forvaltnings-avtalen om du sier opp strømavtalen din med Fjordkraft, det har jeg hørt fra flere, og hvis de først tilbyr deg denne avtalen via telefonsalg tror du virkelig at det da er deres beste avtale? I teorien kan du spare penger hvis du har veldig dyr strømpris og de er flinke til å trade, men i mitt tilfelle vil jeg alltid tape penger på denne avtalen. Jeg må bare nevne igjen at du får også oppsigelsestid/bindingstid, noe som er veldig uhørt da de fleste andre strømavtaler ikke har det og det er sett på som veldig dårlige vilkår på en strømavtale i strømbransjen. Du må betale gebyr om du bryter dette. Endret 1. januar 2023 av Gjest5656 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå