AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Mann her som har møtt en sjenert dame. Hun har ikke så lett for å si hva hun liker seksuelt til meg enda, men hun har sagt at hun liker at mannen er dominerende og tar styringen, men liker det ikke for røft. Noen damer her som liker det samme som har forslag til hva jeg kan prøve meg på, slik at jeg kan finne ut hva min dame liker? Anonymkode: 3ce25...fb5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Skummel mix. Da tror jeg det er veldig lurt å kommunisere godt på forhånd, og helst underveis. Som mann ville jeg stilt krav. Ville sagt noe sånt som at du elsker å dominere og gjerne gjør det, men da må du kjenne til grensene hennes så hun ikke føler at hun blir tatt med på noe hun ikke ønsker. Det er litt skummelt at hun sier at hun ønsker å bli dominert men ikke liker det røft. For hva innebærer det? Der er vi alle forskjellige, og du må kjenne til hva hun liker. Vil hun godta at du gjør hva som helst med kroppen hennes så lenge du ikke penetrerer og/eller at det ikke innebærer smerte, f.eks? Kan du slikke i vei over hele henne og ta for deg? Hva godtar hun av penetrasjon? Eller er det å være sjenert og si at hun ønsker at du skal dominere bare et «skalkeskjul» for å slippe å gjøre noe selv? Anonymkode: 10458...950
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Jeg liker at mannen tar styringa. Liker å bli fortalt, på en bestemt måte, hva han vil jeg skal gjøre. Jeg liker at han tvinger meg til å gjøre det han vil. Feks bare ta en pute, legge den på gulvet og enten kommandere meg ned på kne, eller om han fysisk får meg ned på kne. Spanking liker jeg også. Enten som straff for noe, eller bare som forspill. Da er det ikke smerten jeg tenner på, det er selve handlingen. Så det å slå hard er ikke nødvendig. Klaps på rumpa, litt stryking med håndflaten, litt fler klaps og stryking med håndflaten/neglene. Bytte litt på sånn. Kan samtidig holde/binde armene, dra meg i håret el. Å bli knullet i munnen er kanskje ikke for alle, men jeg liker det. Liker også at han tar hånden rundt halsen min, drar meg i håret og klyper i brystvortene. Egentlig bare det å bli fratatt egen vilje og bli straffet for å ikke gjøre som fortalt. Straffen trenger ikke gjøre vondt. Det er psykisk for meg, det meste av det. Nøkkelen er uansett å få henne til å snakke. Hva jeg liker er ikke nødvendigvis det hun liker. Anonymkode: ca72e...882
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Basically betyr det bare at du initierer til sex, leder an foreplayet og kåter henne opp og forteller henne hvordan hun kan kåte opp deg, og er den som styrer stillingene når du puler henne. Hun liker det ikke røft så unngå alt som har med hard puling, spanking, kvelning osv å gjøre! Anonymkode: 2ef11...0b0 3
SlemUlv Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 Sub her. Snakk sammen. Sett grenser, finn stoppord, snakk om hva dere vil prøve. Er dette vanskelig, anbefaler jeg en bdsm sjekkliste.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mann her som har møtt en sjenert dame. Hun har ikke så lett for å si hva hun liker seksuelt til meg enda, men hun har sagt at hun liker at mannen er dominerende og tar styringen, men liker det ikke for røft. Noen damer her som liker det samme som har forslag til hva jeg kan prøve meg på, slik at jeg kan finne ut hva min dame liker? Anonymkode: 3ce25...fb5 Det er stor forskjell på ønsket om å bli dominert og at partneren er frempå, han som tar initiativet, han som tar styringen og føringen. Du må først spørre henne hva hun legger i å bli dominert, utfordre henne på om hun blir opphisset av å bli dominert, kommandert, bedt om.... Jeg antar svaret du får fra henne kommer til å overraske deg. Anonymkode: e9486...ef1
Fioljenta Skrevet 1. januar 2023 #7 Skrevet 1. januar 2023 Dominanslek krever god kommunikasjon og at man er tydelig om hva man ønsker/ikke ønsker. Hvis hun er sjenert, vil jeg anbefale deg å være svært forsiktig. Hva om du plukker frem noen forslag og diskuterer dem med henne mens dere begge har klærne på? Vi har god erfaring med å snakke om slikt når vi går eller kjører tur. Da er det liksom mer ufarlig. Det mest spennende i dominanslek synes jeg ikke er hva vi gjør, men hvordan vi gjør det. Vi kan gjøre akkurat det samme som før, men på en dominant måte. F.eks. suging. Når han er dominant, krever han å bli sugd og gir detaljerte kommandoer om hvordan han vil ha sugingen. Når jeg er dominant, kan jeg kreve å få suge ham og gir ham streng beskjed om å nyte det jeg finner på. Når ingen av oss er dominante, så spør han og guider meg ved behov. I praksis gjør vi det samme, men settingen endres. Så mitt råd er å gjøre det dere allerede gjør, men på en dominant måte. Da finner dere ut om hun faktisk liker dominanslek eller om hun bare er for sjenert til å si hva hun ønsker og synes det er behagelig at du velger. Noen milde forslag: Gi henne bind for øynene og kjærtegn kroppen hennes begjærlig, krev at hun viser seg frem for deg, bruk litt mer begjærlige kjærtegn enn vanlig, krev at hun gir deg nytelse (fortell i detalj hva du vil ha) og lignende. Men vær veldig oppmerksom på hennes reaksjoner underveis (nøler hun? virker hun ukomfortabel? etc.) og spør alltid etterpå hvordan hun opplevde det. Du kan også spørre underveis uten å miste din dominante rolle, f.eks. «På en skala fra 1 til 10 hvor komfortabel er du med det vi gjør nå?» 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #8 Skrevet 1. januar 2023 Hvis dere ikke har hatt sex enda, så prøv å finn en bedre felles forståelse først. Du trenger ikke spille alle kortene på en gang heller. Begynn med å kommandere henne i nye stillinger, og slike beskjeder. Hun siste jeg lå med, var irriterende passiv, og spurte stadig "hva vil du jeg/vi skal gjøre nå?", og hadde nok hatt bedre av en bestemt fyr. Jeg er mer vant med demokrati, og damer med egne ønsker, men absolutt åpen for å lære meg en tøffere rolle. Anonymkode: f5e0c...48b 2
Snok1 Skrevet 2. januar 2023 #9 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Mann her som har møtt en sjenert dame. Hun har ikke så lett for å si hva hun liker seksuelt til meg enda, men hun har sagt at hun liker at mannen er dominerende og tar styringen, men liker det ikke for røft. Noen damer her som liker det samme som har forslag til hva jeg kan prøve meg på, slik at jeg kan finne ut hva min dame liker? Anonymkode: 3ce25...fb5 Dere prøver dere forsiktig og skrittvis fram. Viktig at hun kan si tydelig stopp når du nærmer deg en grense. Dersom dere ikke får til dette kan du ufrivillig bli en overgriper og hun et offer. Forsøk dere med trafikklys-signaler. Husk at du også skal like dette. Din jobb er ikke BARE å tilfredsstille henne. Du må også ha utbytte av leken. Ellers ønsker jeg dere begge masse lykke til.
Flintis Skrevet 2. januar 2023 #10 Skrevet 2. januar 2023 (endret) En bdsm sjekkliste er fint. Også må dere etablere stoppord og husk aftercare. Endret 2. januar 2023 av Flintis
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #11 Skrevet 2. januar 2023 Gådd. Hun liker ikke røff sex. Det er så tydelig som du kan få det og selvfølgelig ikke en invitasjon til at du skal utforske BDSM. Bare det at du spør her i stedet for å spørre henne er jo et problem når det er hennes grenser det er snakk om. Dette vil kreve at du må være påkoblet henne og lese hvilke reaksjoner HUN gir. Anonymkode: 03920...35a
SlemUlv Skrevet 2. januar 2023 #12 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gådd. Hun liker ikke røff sex. Det er så tydelig som du kan få det og selvfølgelig ikke en invitasjon til at du skal utforske BDSM. Anonymkode: 03920...35a Du vet bdsm er mye mer en "røff sex" sant? Dominans, er bdsm.
Gjest Middelmådig Skrevet 2. januar 2023 #13 Skrevet 2. januar 2023 Sannsynligvis er det mest komfortabelt for henne at du tar styringen når dere skal ha sex. Det betyr at du forfører henne og styrer stillinger og avslutning. Hun er bare klassisk sjenert. Sjenerte syns det er ukomfortabelt å ta initiativ og styre. Du trenger ikke være hardhendt eller røff eller ta noen «rolle» som dominant elsker om det er uvant eller ikke føles naturlig for deg. Gjør det du pleier å gjøre, lytt godt til hennes signaler og ha det gøy! Ikke tenk for mye
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #14 Skrevet 2. januar 2023 Hønemor varsel! Dette kommer til å bli et evighets prosjekt - så lenge hun ikke går ut av skallet sitt og tør å ta ansvar for sin EGEN seksualitet. Ikke få barn sammen med henne før hun har akseptert sin seksualitet og tør å åpne seg til partner (deg, Ts). Anonymkode: 9556a...437
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #15 Skrevet 2. januar 2023 Hvorfor skal man ikke få barn med henne selv om hun er sjenert? Anonymkode: 3ce25...fb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå