AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Jeg kjøpte Fortnite Anime Legends som inneholder en kode. Jeg har lastet ned koden på Nintendo e shop og det gikk fint. Men spillet kommer ikke opp på hovedmenyen/ home menu. Jeg kan ikke spille Fortnite fordi bildet til spillet fins ikke på Home menu. Hva kan jeg gjøre? Noen som kan hjelpe??? Anonymkode: 40ea2...650
trøndermann38 Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Det er bare et tillegg, du må laste ned selve fortnite
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 trøndermann38 skrev (3 minutter siden): Det er bare et tillegg, du må laste ned selve fortnite Jeg skjønte det ikke helt. Hvordan gjør jeg det?????? Anonymkode: 40ea2...650
trøndermann38 Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg skjønte det ikke helt. Hvordan gjør jeg det?????? Anonymkode: 40ea2...650 Bare søke opp fortnite inne på butikken til nintendo 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 trøndermann38 skrev (56 minutter siden): Bare søke opp fortnite inne på butikken til nintendo Jeg er ikke en som kan om spill og sånn. Vil du forklare mer om dette? Skal jeg betale på nytt og kjøpe fortnite på nettet? Og hvilken versjon av fortnite? Anonymkode: 40ea2...650
trøndermann38 Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er ikke en som kan om spill og sånn. Vil du forklare mer om dette? Skal jeg betale på nytt og kjøpe fortnite på nettet? Og hvilken versjon av fortnite? Anonymkode: 40ea2...650 Fortnite er gratis, bare ekstra pakkene som koster. Er bare en versjon av hovedspillet på butikken der. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #7 Skrevet 1. januar 2023 trøndermann38 skrev (5 minutter siden): Fortnite er gratis, bare ekstra pakkene som koster. Er bare en versjon av hovedspillet på butikken der. Ok. Jeg skal laste ned selve spillet senere. Er ikke hjemmet akkurat nå. Men tilleggspillet dukker ikke opp på hovedmenyen. Skal den være på plass når jeg får hele fortnite spillet på plass? Anonymkode: 40ea2...650
trøndermann38 Skrevet 1. januar 2023 #8 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ok. Jeg skal laste ned selve spillet senere. Er ikke hjemmet akkurat nå. Men tilleggspillet dukker ikke opp på hovedmenyen. Skal den være på plass når jeg får hele fortnite spillet på plass? Anonymkode: 40ea2...650 Du får det når du laster ned hovedspillet 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #9 Skrevet 1. januar 2023 trøndermann38 skrev (58 minutter siden): Du får det når du laster ned hovedspillet Ok takk for svar. Ts. Anonymkode: 40ea2...650
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #10 Skrevet 2. januar 2023 Det står på esken/etuiet at du må ha installert Fortnite først, for å få brukt ekstrapakken du har kjøpt. Det du har kjøpt er bare en pakke med ekstra utstyr, skins og slikt. Det er ikke et spill. Opprett en bruker i Fortnite, så denne koden for ekstrautstyr blir lagt til profilen. Anonymkode: 63958...cab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå