AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Jeg og begge barna har vært gjennom en runde med sykdom i nov/des, og barna fikk det tøffest; kyssesyken på ene og cmv virus på andre som ga samme symptomer som kyssesyken. Jeg var også syk omtrent samtidig, med feber og sår hals, men tok aldri noen prøver hos lege. Barna mine er fortsatt mye sliten og har større søvnbehov enn vanlige, som visstnok er normalt etter virusene de har hatt, og jeg har også vært ekstremt sliten og uopplagt. Men sånn som vi har det for tiden kan umulig være normalt: Hver eneste kveld setter jeg flere alarmer og planlegger å våkne tidlig uansett hvor trøtt jeg er, men hører ikke alarmene i d hele tatt..... I dag var klokka 13.10 før jeg våknet 😲 Og da sov fortsatt barna også.....😳 De er 10 og 12. Greit nok at det har blitt litt sene kvelder på barna i ferien, men ikke slik at det kan forventes at vi sover helt til ettermiddagen 😕 I går sov jeg på rommet til 10 åringen så han også skulle høre alarmene, men han sov gjennom alle han også.... Hva i alle dager er det som skjer med oss....? Anonymkode: f1304...c40 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Vet ikke om det kan være noen trøst, men jeg har det på samme måte og jeg har ikke vært syk. For min del tror jeg det er en etter-jul kræsj i kombinasjon med vintermørket. Anonymkode: b7cb7...253 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Det er mange tøffe sykdommer for tiden der folk bruker tid på å hente seg inn igjen. Første bud er å prøve å komme seg inn i en god døgnrytme igjen. Anonymkode: f077b...614
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 Man kan trenge mye hvile etter tøffe sykdomsperioder. Kroppen trenger å hente seg inn igjen og da skjer sånn. Man må lytte til kroppen og hvile ekstra, ta det med ro, og søvn er god medisin. Det kan ta tid etter sånne infeksjoner som kyssesyken etc. Ta en dag av gangen og oppsøk lege om det ikke blir bedre snart. Men dere er nok fortsatt avhengig av mye hvile i en periode framover. Ikke press kroppen i alle fall, da kan man ende med mer langvarig utmattelse, og det er heller ikke bra.... Anonymkode: 5f207...fd6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå