AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Fått en fin vogn, men mangler vognpose og er litt grønn her. Er så mange typer, fra kroner 500-3500 og kjenner jeg ikke aner hva jeg holder på med hadde vært fint med noen gode anbefalinger, eller tips til hva man bør se etter. Baby er kanskje litt varm av seg, så vidt jeg vet. Blir lett varm i nakken, selv med kun ett lag med tøy. Anonymkode: f07b3...b5b
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Hvordan er klimaet der du bor? Vi har en tjukk Voksi Active, men det blir kaldt og surt her. Anonymkode: ccb39...188 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Easygrow er et trygt og godt merke. Jeg liker Norse for jeg syns pels er småharry, men liker du pels er Nord og Nature fine poser. Nature er lengre enn Nord, men Nord er mer enn lang nok for de fleste. Nature har dun innmat, Nord har dun og ull. Osv. Du kan sammenligne på Easygrow sin hjemmeside. Voksi er også et populært merke, men jeg har ikke personlig erfaring med det. Anonymkode: 86f91...e52 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Jeg har Voksi Urban, bor på Vestlandet, så det blir ikke veldig kaldt her. Fornøyd med den. Anonymkode: 1462c...53e 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan er klimaet der du bor? Vi har en tjukk Voksi Active, men det blir kaldt og surt her. Anonymkode: ccb39...188 Bor i Oslo, det burde jeg jo selvfølgelig ha sagt i innlegget >_< Anonymkode: f07b3...b5b
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 Bor i Oslo og har Troller Polar. Veldig fornøyd. Hadde en eldre Voksi-pose som også var steingod, men ble dessverre for stor for den nye vognen vår når vi byttet. Anonymkode: e53f7...562
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #7 Skrevet 1. januar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Bor i Oslo og har Troller Polar. Veldig fornøyd. Hadde en eldre Voksi-pose som også var steingod, men ble dessverre for stor for den nye vognen vår når vi byttet. Anonymkode: e53f7...562 Babyen min er ganske varm av seg og har på et lag med bomull (altså inne-klærne sine) under en ulldress oppi posen nå. Noen dager og spesielt på lengre turer er det litt for varmt og hadde holdt med tykk ullgenser utenpå body og bare "innebukse" nedentil. Anonymkode: e53f7...562
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #8 Skrevet 1. januar 2023 Bor i Oslo. Bruker Voksi og Refleks. Fornøyd med de. Anonymkode: 885a4...e94
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #9 Skrevet 1. januar 2023 Vi har voksi urban til høst og vinter, og har vært veldig fornøyd med den. Den har to glidelåser i sidene, noe som for oss var veldig praktisk, mens andre igjen ikke liker akkurat det (selve glidelåsene var grusomme, men det gikk ok). Anonymkode: 54967...3d1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #10 Skrevet 1. januar 2023 Bor i Oslo og har Troller Polar. Er veldig fornøyd med den. God og varm, men ikke så svær som en del andre vognposer jeg har sett. Liker at det er ull i ryggen, så det isolerer godt (dun ville ikke isolert så godt der den blir klemt flat). De dagene det var typ 10-12 minus her forleden la jeg et ullteppe oppi for litt ekstra varme/isolasjon, men vet ikke om det var nødvendig egentlig. Anonymkode: 6e72b...c58
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #11 Skrevet 1. januar 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Easygrow er et trygt og godt merke. Jeg liker Norse for jeg syns pels er småharry, men liker du pels er Nord og Nature fine poser. Nature er lengre enn Nord, men Nord er mer enn lang nok for de fleste. Nature har dun innmat, Nord har dun og ull. Osv. Du kan sammenligne på Easygrow sin hjemmeside. Voksi er også et populært merke, men jeg har ikke personlig erfaring med det. Anonymkode: 86f91...e52 Vi har Easygrow Nature, man kan ta av pelsen 😊 Fornøyd med Easygrow! Bor i Oslo. Har og en Lyng til vår/høst. Min baby er og varm av seg. Voksi har vel 2 glidelåser som mange liker men vi liker å ha 1. Anonymkode: 3f79d...d1d 1
Solsikke-7 Skrevet 23. oktober 2023 #12 Skrevet 23. oktober 2023 Hei! Er det noen som har erfaring med vognpose til vinter fra Yngri/Reflex, den varianten som heter «Lun vognpose»? https://www.barnashus.no/yngri/lun-vognpose-2023-black?gclid=CjwKCAjws9ipBhB1EiwAccEi1PgQ-90S3Fvdl2CzuA63t7AzlYLc2aLM6G6bnEvN-o_GS0IVWbvpkhoCR0IQAvD_BwE
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #13 Skrevet 23. oktober 2023 Har easygrow memini rosa, og easygrow rosa lyng 😍 forrige gang hadde vi voksi, den med pingvin og tror voksi lyseblå vårpose Anonymkode: 9f56a...de4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #14 Skrevet 24. oktober 2023 Easygrow nord (helårspose). Greit å ha en pose du kan bruke hele året Passer fra 0 år til ca 3/4 år Anonymkode: ce340...b70
Tjoheiii Skrevet 25. oktober 2023 #15 Skrevet 25. oktober 2023 Vi er veldig fornøyde med voksi urban på vinteren, så bruker vi voksi explorer på høsten og våren når temperaturen ligger rundt 10 grader
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #16 Skrevet 25. oktober 2023 Kjøpte en voksi (urban?) på salg og fikk en easygrow (nature kanskje?) i gave. Jeg synes de begge er like gode, selv om easygrow sin var mye dyrere. Anonymkode: 3dcf5...1a2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #17 Skrevet 26. oktober 2023 Har brukt både Voski Urban og Easygrow nature. Har urban i barnehagen nå til eldste, nature hjemme til yngste. Mest fornøyd med nature. Varm, bedre med midtstilt glidelås og føler den er tettere på barnet enn urban. Har tatt av pelsen, den var bare i veien. Anonymkode: acb79...b33
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #18 Skrevet 26. oktober 2023 Jeg har Easygrow Grandma (helårspose med uttakbar dyne) og Easygrow Nature. Grandma er finest, og mykest inni, men totalt sett liker jeg Nature best, blant annet fordi den har åpning på midten og føles mer isolerende. Men - jeg tror ikke at man MÅ ha så dyre poser, altså. Mange av de litt billigere modellene har samme materiale inni, f.eks. Det som derimot er av betydning er hvor lang posen er, for de skal jo kunne brukes lenge (min første sov daglig i posen sin til hun var nesten 3 år). Poser med forlengerdel er praktisk, for da slipper du å bruke all plass i bag-delen på posen når de uansett er små. Anonymkode: b95ec...aa9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå