AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Hvorfor skryter venninna mi så at barna hennes har blå øyne? Hun er halv filippinsk og barna hennes har fått blå øyne. Jeg ser ikke hva som er så spesielt å sitte å skryte av dette støtt og stadig? Hadde jeg kmt ville hu bare sakt at jeg er sjalu fordi barna mine har brune øyne. Jeg er helt filippinsk. Men det er ikke poenget, er bare ekstremt lei å høre på det, som om barna hennes er «mer» spesielle fordi de har blå øyne og ikke mine Anonymkode: 5ea9d...837
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Hvordan skal vi på KG vite det? Er vel bare å spørre venninna di? Anonymkode: a56ce...9ab 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Er jo spennende at halvt fillipinske barn kan få blå øyne da, det er jo faktisk ganske spesielt. Anonymkode: 77578...b8b 21
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 For mange asiatere er blå øyne og/eller mindre skjeve øyne status Anonymkode: b46bb...944 5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 Det er jo spesielt/sjeldent, så hun er vel opptatt av det da. 🤷♀️ Anonymkode: 2a687...990 7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er jo spennende at halvt fillipinske barn kan få blå øyne da, det er jo faktisk ganske spesielt. Anonymkode: 77578...b8b De er mer norske enn filippinsk, mor er halv norsk og halvt filipinsk Anonymkode: 5ea9d...837 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #7 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For mange asiatere er blå øyne og/eller mindre skjeve øyne status Anonymkode: b46bb...944 Ja, og blekest mulig hud. Trist at en del har sånn forakt mot sine egne særtrekk. Anonymkode: eb6cb...671 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #8 Skrevet 1. januar 2023 Blå øyne er jo sjeldnere enn brune. Og på filippinene og i østen generelt er det ekstremt uvanlig. Så ikke rart hun er opptatt av dette. Du virker litt sjalu. Finn heller noe du kan skryte av for dine egne barn. Anonymkode: f6a4c...473 5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #9 Skrevet 1. januar 2023 Det er sjeldent. Men om hun påpeker det støtt og stadig forstår jeg du blir lei. Anonymkode: 41623...581 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #10 Skrevet 1. januar 2023 Det er femti prosent sjanse for å få blå øyne om hun har norsk mor med blå øyne. Ikke spesielt; men såklart er det sikkert mer stas i farens hjemland. Anonymkode: 635c3...55b
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #11 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Blå øyne er jo sjeldnere enn brune. Og på filippinene og i østen generelt er det ekstremt uvanlig. Så ikke rart hun er opptatt av dette. Du virker litt sjalu. Finn heller noe du kan skryte av for dine egne barn. Anonymkode: f6a4c...473 Du kan godt kalle meg sjalu, men jeg er fornøyd akkurat slik barna mine er. Det blir bare gammelt nytt som blir påpeke støtt og stadig. Så klart blir man lei. Anonymkode: 5ea9d...837 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #12 Skrevet 1. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Du kan godt kalle meg sjalu, men jeg er fornøyd akkurat slik barna mine er. Det blir bare gammelt nytt som blir påpeke støtt og stadig. Så klart blir man lei. Anonymkode: 5ea9d...837 Du får si det til henne da. Klart hun er stolt over noe hun anser som spesielt på barna sine, det sier jo seg selv. Anonymkode: 77578...b8b 2
Anononyma Skrevet 1. januar 2023 #13 Skrevet 1. januar 2023 Si at nå har du fått med deg at de har blå øyne, det er flott og fint, men nå trenger hun ikke fortelle det flere ganger 😊👍🏼 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #14 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Blå øyne er jo sjeldnere enn brune. Og på filippinene og i østen generelt er det ekstremt uvanlig. Så ikke rart hun er opptatt av dette. Du virker litt sjalu. Finn heller noe du kan skryte av for dine egne barn. Anonymkode: f6a4c...473 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du får si det til henne da. Klart hun er stolt over noe hun anser som spesielt på barna sine, det sier jo seg selv. Anonymkode: 77578...b8b Ikke kom å si at ikke dere hadde blitt lei av venninne som stadig skal skryte av noe hun har som ikke dere har. Enten det er barnas øyne, lokker, evner osv. Ikke fordi dere ville hatt det annerledes, men for at venninnen hele tiden skal fremheve det, hva er poenger - å fremheve seg selv og få frem at hun er bedre, selv om ikke du er enig. Anonymkode: 865a1...ec6 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #15 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): For mange asiatere er blå øyne og/eller mindre skjeve øyne status Anonymkode: b46bb...944 «Skjeve øyne» faktisk. Det er ikke det som er greia, men veldig mange ønsker seg doble øyelokk og tar en rask operasjon for å «fikse» dette. Anonymkode: a1b76...dad
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #16 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Er jo spennende at halvt fillipinske barn kan få blå øyne da, det er jo faktisk ganske spesielt. Anonymkode: 77578...b8b Enig! Det er spesielt 🤗 hadde det hvert min venninne hadde jeg vel sagt! Barnet ditt er så vakker med disse praktfulle pene øyne. Med mindre du er sjalu 😅 så sier man vel ikke noe pent. Anonymkode: edd9f...b1e 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #17 Skrevet 1. januar 2023 Hvis barna hennes har gylden hud og mørkt hår er jo blå øyne veldig spesielt og blir lagt merke til. Er ungene lyse i huden så synes jeg ikke det er så mye å "skryte" av. Har ei venninne som er halvt filippinsk. Hun har mørkt hår, men er nokså lys i huden. Mannen hennes er lys, så de har fått en gutt med nesten hvitt hår og blå øyne. Ser ikke på det som spesielt. Anonymkode: af374...ff5 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #18 Skrevet 1. januar 2023 Blå øyne er jo absolutt mest sjeldent her i verden da ❤ Anonymkode: bd60d...95e 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #19 Skrevet 1. januar 2023 Hvis barnet ser asiatisk ut og har blå øyner er det jo ganske sjeldent, og skjønner at hun synes det er fint. Men, hun trenger jo ikke nemne det hele tiden, skjønner du blir lei da. Men, som noen andre sa: si fra at dette har du hørt mange ganger, og du trenger ikke høre det mer. Si det på en fin måte så tar hun nok hintet Anonymkode: 509b2...739
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #20 Skrevet 1. januar 2023 Har ei venninne som er så opptatt av at sønnen er tidelig ute med å prate. Vanlig det, at mødre skryter av ulike ting Anonymkode: 82564...311
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå