Gå til innhold

Noen som har gode råd, erfaringer, tanker ? Smerter.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i nærmere to år slitt med smerter, hovedsakelig på venstre side av kroppen. Skulder, arm, bryst, mellomgulvet og ut mot venstre side, under venstre skulderblad på ryggen. Ansikssmerter, kan variere fra høyre og venstreside.

Jeg er så lei, så lei meg. Jeg orker det ikke. Det går ut over hele livskvaliteten min.

Jeg har tatt masse blodprøver alt bra og uten funn. Jeg har tatt mr av hodet, og hele ryggen. Røntgen av bryst. Gått til kiropraktor som hat hjulpet noe, der og da men ikke i lengden. Gått til fysioterapi som kun var snakking om at kroppen har hatt en reaksjon på noe og at kroppen fortsatt fyrer av ting og tang selv om den ikke skal.

Dette har definitivt vært en psykisk belastning for meg, og jeg har utviklet angst oppi dette her, og er sikker på at jeg har helseangst tendenser, grunnet dette. Drt psykiske forverrer sikkert hele situasjonen min. Men jeg har så mye vondt, hver dag, hele tiden, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mere, legen sier vi skjønner du har vondt men vi vet ikke hvorfor, ikke noe mere enn det. Så hva da? Jeg kan ikke bare slå meg til ro med at jeg skal ha så vondt hele tiden og ingen hjelp. Det orker jeg ikke. Jeg biter tennene sammen å går på jobb, jeg skjermer barna mine og tar på en maske så de ikke skal se. Inni meg bare gråter jeg, når jeg er alene så bare gråter jeg og er redd.

Er det noen som har noen erfaring, tips,  råd, vært borti det samme ?

Anonymkode: 528b8...105

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har noen oppløftende tanker, råd, erfaringer?

Ts

Anonymkode: 528b8...105

AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig slitsomt ut å ha så mye smerter man ikke finner årsak, kur eller god smertelindring til. 

Har ingen erfaring selv, men sender deg en god klem💙

Anonymkode: d09ae...0f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...