AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #81 Del Skrevet 2. januar 2023 Datteren din blir nødt til å lære seg å svare tilbake. Eneste løsning. "Skulle tro gutter likte kåte jenter, er det feil også nå?" Sniff sniff "det lukter rompe her, du burde virkelig få deg rompevask selv, ææææsj!" Anonymkode: d2577...d86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #82 Del Skrevet 2. januar 2023 Drittunger Anonymkode: cf2ad...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #83 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Her bør skole og foreldre ta en alvorsprat med guttene angående seksuell trakassering. Anonymkode: 712c0...97e Skolen?😳 Anonymkode: cb7d9...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 2. januar 2023 #84 Del Skrevet 2. januar 2023 Det som overrasker meg mest her er vel egentlig at du vurderer å bruke slegge på et nytt bad, bare fordi noen tenåringsgutter har sagt at bidet er teit. Ei din bidet, kvinne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #85 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du får ikke et rør fritt for ecoli om du ikke dynker den i sprit eller klor etter hver gang. Kvinner er ekstremt utsatt for uvi og får man en sprut med vann mot urinrøret som inneholder ecoli så er det oppskriften på å få uvi. Noen får dette lettere enn andre, og jeg får det med en gang jeg ikke er påpasselig med hygienen Anonymkode: abaf1...cfd Det er sikkert mer ecoli i dusjhodet ditt, det berøres jo faktisk. Anonymkode: 225f9...9e0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #86 Del Skrevet 2. januar 2023 Huset til eldre folk har det gjerne, men da er det fordi når huset ble bygd var det vanlig. Jeg synes bidet i et nytt hus, eller der folk under 60 bor, er veldig gammeldags, og harry. Datteren din burde ikke bli mobbet for det, men skjønner at mange synes det er rart. Jeg hadde aldri hatt det hjemme hos meg ! Anonymkode: 2a830...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #87 Del Skrevet 2. januar 2023 Din datter burde ikke få sånne kommentarer. Det er aldri greit. Men hvis du lurer på hva vi synes om bidet, ja, det er harry. Få ville hatt det hos seg nå, men tenker at det er harry, og uvanlig i et nytt hus, ikke at det er ekkelt. Anonymkode: 2a830...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #88 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kan ikke skjønne annet enn at spyledo er laget av og for menn. Kvinner skal ikke vaske seg fra enden og fremover, men andre veien. Siste jeg vil her i verden er å få spylt en stråle med ecoli og annet grums rett opp i dåsa. Man vasker seg ikke i do, men i et lekkert renslig og stilfullt bidet! Anonymkode: 1269d...3d5 Det er jo forskjellig type spyling for menn og kvinner, og forskjellig fra person til person. Du spyler ikke anus og vulva samtidig. Anonymkode: 225f9...9e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 2. januar 2023 #89 Del Skrevet 2. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mulig det ikke synes på bilde, men er meningen av den bidéen har kran oppe, og ikke en sprut fra undersiden? Hele poenget forsvinner jo om den ikke spruter unnenfra og opp! Anonymkode: 80f58...9ff Det gjør jo ikke det? Du setter deg overskrevs over bideet, fyller opp med passelig varmt vann og bruker hendene til å makke vann opp i dåsa/rompa med. Ev bruke det rennende vannet. Ev kan du fylle opp med så mye vann at du får dyppa hele understellet nedi, men da kan det bli litt søl…! Hilsen meg som har et akkurat sånt bide hjemme. Savner det skikkelig når jeg er borte. Edit: dere som syns det er Harry/flaut med bide, dere er akkurat lik mora mi som var født på tyvetallet. Når hun kom inn og så bide på det nye badet til meg pg samboeren okket hun seg veldig. Viste seg at hun trodde det hadde noe med sex å gjøre. Og det har det jo forsåvidt. Puritanske dama… Skjønner ikke at mulighet for underlivshygiene i en fei, uten at man må kle seg naken, kan være Harry?! Endret 2. januar 2023 av Bacteria 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #90 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kan ikke skjønne annet enn at spyledo er laget av og for menn. Kvinner skal ikke vaske seg fra enden og fremover, men andre veien. Siste jeg vil her i verden er å få spylt en stråle med ecoli og annet grums rett opp i dåsa. Man vasker seg ikke i do, men i et lekkert renslig og stilfullt bidet! Anonymkode: 1269d...3d5 Hvis vannet spyler deg bakfra og opp i dåsa så har du stilt den inn feil. Anonymkode: 5d74c...fd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #91 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis vannet spyler deg bakfra og opp i dåsa så har du stilt den inn feil. Anonymkode: 5d74c...fd9 Virker uansett rart å punktvaske rumpehullet når det naturlige er å vaske hele underlivet. Ergo: laget for menn. Anonymkode: 1269d...3d5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #92 Del Skrevet 2. januar 2023 Helt normalt at toaletter har spyler nå til dags. Anonymkode: e90e6...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #93 Del Skrevet 2. januar 2023 Spyledo Vs bidet: Jeg vet hva slags utyske som ikke kommer innenfor baderommets gyldne snitt hos meg i hvert fall. Anonymkode: 1269d...3d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 2. januar 2023 #94 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Spyledo Vs bidet: Jeg vet hva slags utyske som ikke kommer innenfor baderommets gyldne snitt hos meg i hvert fall. Anonymkode: 1269d...3d5 Av disse hadde jeg klart valgt bideet 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #95 Del Skrevet 2. januar 2023 Jeg bor i et land der alle (i hvertfall alle jeg kjenner og har besøkt) har bidet. Jeg har aldri sett et hjem her uten, hverken ved selvsyn eller i boligannonser. Selv bittesmå leiligheter med lav standard har bidet. Alle hoteller her har også bidet, uansett antall stjerner. At nordmenn synes det er "harry" og "gammeldags" å vaske seg nedentil etter å ha vært på do, sier mest om nordmenn..... Anonymkode: 66e2a...574 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #96 Del Skrevet 2. januar 2023 Myrmica skrev (27 minutter siden): Av disse hadde jeg klart valgt bideet 😊 Ja. Spyledo ser ut som en slags komposteringsbeholder, utrolig ulekkert. Anonymkode: 1269d...3d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #97 Del Skrevet 2. januar 2023 I vår familie bruker også de minste barna bideet til å pusse tenna. Er helt passe høyde for det. Anonymkode: 967d5...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #98 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): I vår familie bruker også de minste barna bideet til å pusse tenna. Er helt passe høyde for det. Anonymkode: 967d5...6df Jepp. Prøv det med en spyledo. Eller kanskje ikke? Anonymkode: 1269d...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #99 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Virker uansett rart å punktvaske rumpehullet når det naturlige er å vaske hele underlivet. Ergo: laget for menn. Anonymkode: 1269d...3d5 Du punktvasker en og en, nettopp for å slippe uvi. Anonymkode: 225f9...9e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #100 Del Skrevet 3. januar 2023 Jeg vil ikke si det er flaut, men jeg vokste opp med det, og de fleste jeg kjente, hadde også det hjemme, men jeg så eller hørte aldri at det ble brukt til det det skulle. Lå alltid klær eller toalettpapir i den. Anonymkode: 5eadf...184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå