Gå til innhold

NOE JEG SLITER MED

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

En dame i voksen alder (46) jeg er svak for unge menn men jeg føler at samfunnet dømmer meg og klarer ikke å fortsette med så mye press....

Har dere noen forslag?

Vet dere om noen steder hvor jeg kan bli kjent med unge menn uten at noenandre styrer på meg eller gjør situasjonen ukomfortabel?

MVH EN VANLIG DAME SOM ALLE ANDRE

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på å flytte? Eller hva mener du? 

Skrevet

Så lenge begge er voksne og det er frivillig er det vel ikke mange som bryr seg…?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

unge menn? Hvor unge? 

Anonymkode: 0ae62...837

Skrevet

Ikke veldig beskrivende tittel. Du kan regne med at tråden stenges. 

Og du kan regne med at 80% antar at en ny profil med kun en posting, som handler om at en dame vil ha tilgang på menn, egentlig er laget av en mann. Enten fordi han får et kick ut av sitt alter-ego eller fordi han vil prøve å fremtvinge et ikke-eksisterende poeng om at menn som vil ha unge kvinner behandles annerledes enn kvinner.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det dummeste du gjør er å snakke åpent og ukritisk om egne preferanser. Akkurat som veggiser som alltid må innlede egenpresentasjonen med at de ikke spiser ditt eller datt. Folk driter i det. Så hold kjeft å elsk med disse yngre samtykkende mennene.  De vil gjerne være med deg, men ingen liker at du snakker om dem som noe annet enn at de er MANN, ikke trofe eller noe annet tøys.

Hilsen en som for 20 år siden var kjæreste med ei på din alder, og har et nært forhold til henne den dag i dag. 

Mann 52.

Anonymkode: 7a6cc...8cd

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

unge menn? Hvor unge? 

25 år gamle ...

AnonymBruker
Skrevet

Men du må vel ikke klå på dem i all offentlighet? Hvis du er ute og spasserer med en ung herre vil vel folk bare anta at dere er mor og sønn 

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Elaine Marley, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...