AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Har noen merkelige smerter har vondt bakerst på tunga ved tungeroten,kun når jeg svelger eller beveger tungen hardt til siden. Har ikke sår hals eller forkjølet. For noen dager siden hadde jeg det på motsatt side. Kjente i nat at det var vondt når jeg svelget . Jeg er veeeeldig stram I nakkemusklene om det kan ha noe å si? Kjenner jeg blir stressa sv dette, tenker på kreft ol. Er jeg alene om å ha dette,eller er det flere som har opplevd dette,og vet hva det er? Anonymkode: 7ea91...9d6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Tror ikke det har noe med nakkemusklene å gjøre. Det er alt for tidlig å tenke på sykdom og i alle fall kreft. Tipper du er ung i tillegg, da er kreft enda mer usannsynlig. Du må gi det noen uker og se hvordan det eventuelt utvikler seg. Sannsynligvis går det bare over av seg selv. Anonymkode: 3a726...676
Abrakadabra88 Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Vi har barn som har stramt tungebånd og alle leger og osteopater sier det kan ha negativ effekt for nakken senere i livet om den ikke klippes. Lest om stramt tungebånd? Gjør det! Mange voksne som ikke vet at de har det, men vondt i nakken er en av symptomene.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Ingen? Anonymkode: 7ea91...9d6 Du har fått gode svar allerede. Jeg hadde stramt tungebånd som forårsaket nakkeproblemer, og jeg klippet båndet som voksen. Har ikke hatt muskelknuter eller problemer med nakken siden. Anonymkode: edd2b...7c6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #6 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du har fått gode svar allerede. Jeg hadde stramt tungebånd som forårsaket nakkeproblemer, og jeg klippet båndet som voksen. Har ikke hatt muskelknuter eller problemer med nakken siden. Anonymkode: edd2b...7c6 Jeg vet jeg har kort tungebånd men regner med tannlegen hadde nevnt det hvis det var stramt. Anonymkode: 7ea91...9d6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #7 Skrevet 2. januar 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vet jeg har kort tungebånd men regner med tannlegen hadde nevnt det hvis det var stramt. Anonymkode: 7ea91...9d6 Nei, det er lite sannsynlig at de ville ha nevnt det. Alle jeg har truffet med dette problemet, sier at de aldri engang var blitt nevnt noe av noen av sine tannleger. Anonymkode: edd2b...7c6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #8 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, det er lite sannsynlig at de ville ha nevnt det. Alle jeg har truffet med dette problemet, sier at de aldri engang var blitt nevnt noe av noen av sine tannleger. Anonymkode: edd2b...7c6 Hvordan finne det ut da? Anonymkode: 7ea91...9d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå