AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Hei! jeg har kjæreste og meg og kjæresten pleier og feste med han da han er min bestekompis tingen er at han ble introdusert til min bestevenninne og mine 2 andre kompiser og kjærestens kompis. nå vet jeg ikke om det er litt rart men vi tok veldig fine nyttårs bilder med alle osv, det som var litt sårende var at han valgte bare å legge ut flere bilder med beste venninna mi og min kompis og kjæresten min sin kompis på Instagram og skrive «fin feiring med fine folk» uten at jeg og kjæresten min ble inkludert på noen av bildene på instagram og han ene kompisen våres. Han har bare truffet min bestevenninne og kompis 2 ganger og kjæresten min sin kompis 1 gang. Jeg hadde tenkt å poste ut bilde av alle oss men nei.. nå frister det ikke.. da jeg synes det ble for dumt.. han hadde bare truffet bestevenninna mi 2 ganger men kunne ikke legge bilde av oss alle sammen.. Anonymkode: 5ddc6...6c0
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Han la sikkert ut det bildet han var mest fornøyd med av seg selv, og dere var tilfeldigvis ikke med på akkurat det. Anonymkode: 1c57b...a3e 11 5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 ferskt forhold? Anonymkode: 38921...c0f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! jeg har kjæreste og meg og kjæresten pleier og feste med han da han er min bestekompis tingen er at han ble introdusert til min bestevenninne og mine 2 andre kompiser og kjærestens kompis. nå vet jeg ikke om det er litt rart men vi tok veldig fine nyttårs bilder med alle osv, det som var litt sårende var at han valgte bare å legge ut flere bilder med beste venninna mi og min kompis og kjæresten min sin kompis på Instagram og skrive «fin feiring med fine folk» uten at jeg og kjæresten min ble inkludert på noen av bildene på instagram og han ene kompisen våres. Han har bare truffet min bestevenninne og kompis 2 ganger og kjæresten min sin kompis 1 gang. Jeg hadde tenkt å poste ut bilde av alle oss men nei.. nå frister det ikke.. da jeg synes det ble for dumt.. han hadde bare truffet bestevenninna mi 2 ganger men kunne ikke legge bilde av oss alle sammen.. Anonymkode: 5ddc6...6c0 Er det veldig lett å få «beste»-status hos deg? Hvis ikke er det vanskelig å skjønne hvorfor din bestevenninne og bestekompis knapt har møtt hverandre. Anonymkode: 2e41c...6fb
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 Hvorfor mener du at det blir for dumt om du legger ut et bilde med alle? Bare fordi du/dere ikke var med på hans? Det høres for dumt ut for meg. Anonymkode: fd2ed...5d3 3
Sirah Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 Han syntes vel ikke han var fin selv på bildene alle var med på da? 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #7 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er det veldig lett å få «beste»-status hos deg? Hvis ikke er det vanskelig å skjønne hvorfor din bestevenninne og bestekompis knapt har møtt hverandre. Anonymkode: 2e41c...6fb Hæ? Mine beste venner har ikke møtt hverandre, de har jo ikke noe med hverandre å gjøre? Jeg gjør jo helt forskjellige ting sammen med dem. Veldig kleint med folk som skal dra med seg en for meg helt ukjent person bare fordi DE er venn med vedkommende. Helt naturlig å ha venner fra helt forskjellig miljø. Anonymkode: 13923...5ac
Chantielle Skrevet 1. januar 2023 #8 Skrevet 1. januar 2023 Ryddet for latterliggjøring og avsporinger. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #9 Skrevet 1. januar 2023 Damer har sjelden bestekompiser. De har kompiser de liker som de ikke vil ha sex med. Mens kompisene gjerne vil. Så kommer du drassendes med en ny fyr du gjerne vil ha sex med, selv om du kjenner bestekompisen din best. Han ser vel ikke gleden av å ha bilder av dere oppe. Tok meg maange år å innse dette, etter å ha hatt flest mannlige venner og bestevenner. Anonymkode: f58ae...421
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #10 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hæ? Mine beste venner har ikke møtt hverandre, de har jo ikke noe med hverandre å gjøre? Jeg gjør jo helt forskjellige ting sammen med dem. Veldig kleint med folk som skal dra med seg en for meg helt ukjent person bare fordi DE er venn med vedkommende. Helt naturlig å ha venner fra helt forskjellig miljø. Anonymkode: 13923...5ac Har jeg hevdet noe annet? Her var det snakk om bestevenner. Men mulig jeg legger noe mer i det begrepet enn deg. Anonymkode: 2e41c...6fb 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 1. januar 2023 #11 Skrevet 1. januar 2023 Hvis jeg skulle lagt ut bilde hadde jeg selvsagt valgt det bildet jeg var mest fornøyd med meg selv på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå