AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Vi er begge mot slutten av 30-årene, vært sammen i underkant av ett år. Jeg fortalte han i dag at jeg er mer en glad i han, jeg sa ikke at jeg elsker han, men at det rett og slett er noe mere enn «glad i». Han sa at han ikke er der enda. Nå vet jeg at dette er barnslig av meg, men fy så flau jeg føler meg nå. Jeg ble så paff, for hans handlinger viser noe helt annet. Jeg sitter her nå og er usikker på hva jeg skal gjøre videre. Til tross for noen forhold bak meg er dette første gang jeg opplever å bli «avvist». Har noen vært borti dette før? Har du lyst til å dele din erfaring evt noen råd? Anonymkode: 2c88f...df0 2
PM75 Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Han er ikke der ennå? Etter et helt år? Det kan være at han aldri kommer dit. Eller det kan være at han er en mann som er bedre på å vise hva han føler i handling enn i ord. Skjønner godt at du synes det er vanskelig ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 PM75 skrev (2 minutter siden): Han er ikke der ennå? Etter et helt år? Det kan være at han aldri kommer dit. Eller det kan være at han er en mann som er bedre på å vise hva han føler i handling enn i ord. Skjønner godt at du synes det er vanskelig ❤️ Er det jeg frykter, at han aldri kommer dit Så er det store spørsmålet om jeg skal satse og gi han mere tid, eller avslutte før min egne følelser vokser enda mere. Anonymkode: 2c88f...df0
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 0ef9f...58b
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 Du har ikke noe å tape på å ta dette opp med kjæresten hvertfall. Anonymkode: 7a9a7...f46
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 hvordan ble dere sammen egentlig? Hvis det er så lite følelser inne i bildet? Anonymkode: 1c8aa...f95 1
Chantielle Skrevet 1. januar 2023 #7 Skrevet 1. januar 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Mvh Chantielle mod.
Anbefalte innlegg