AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Er det noen her som har erfaring med Ytre Enebakk? Er det mye villkjøring og problemer med lensmannen? Anonymkode: 7f3da...c05
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Helt fint. Som en bygd på landet. Rolig. Skjer lite. Gode naboer. Samme problemer som en hvilken som helst annen plass, kommer an på unga på kullet på skolen. Ungdom kan komme seg litt rundt selv med buss til Ski, Lillestrøm og Oslo. Anonymkode: 06e4e...070 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Hadde mange i klassen (på videregående) som bodde der og de virka som veldig jordnære og fine folk. De kjørte riktignok til skolen med traktor, men det er jo litt sånn det er på bygda Anonymkode: a301f...e13
MortenMunkholm Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Det var det du lurte på? Villkjøring og problemer med lensmann? 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 Heldigvis mye villkjøring, men dessverre dårlig med lensmannen. Jeg flyttet derfra fordi jeg ikke likte meg. Men folk liker jo ulike ting ..... Anonymkode: f8705...9e0
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 Var en del hasj der før. Vet ikke om det er det nå. Ellers er det vel det overalt. Anonymkode: 7dc6f...653
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #7 Skrevet 1. januar 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Var en del hasj der før. Vet ikke om det er det nå. Ellers er det vel det overalt. Anonymkode: 7dc6f...653 Vet ikke om det er mer hasj nå enn da jeg vokste opp der, men folk er i det minste ikke linke flinke til å skjule spesielt kjøp/salg nå som før. Anonymkode: ee70b...9ac
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #8 Skrevet 1. januar 2023 Jeg er innflytter og har bodd her en del år. Det mye utbygging på gang og forventet innbyggervekst som betyr større miljø. Lite villkjøring og lite problemer. Veldig god beliggenhet med innsjøer som brukes aktivt sommer og vinter. Rolig og trygt med mye natur og veldig kort vei til Ski som nærmeste shoppingsted. Om du liker småsteder kan jeg trygt anbefale. Anonymkode: 2d71d...6c5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #9 Skrevet 1. januar 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er innflytter og har bodd her en del år. Det mye utbygging på gang og forventet innbyggervekst som betyr større miljø. Lite villkjøring og lite problemer. Veldig god beliggenhet med innsjøer som brukes aktivt sommer og vinter. Rolig og trygt med mye natur og veldig kort vei til Ski som nærmeste shoppingsted. Om du liker småsteder kan jeg trygt anbefale. Anonymkode: 2d71d...6c5 Lite problemer..? 😂 Anonymkode: ee70b...9ac 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #10 Skrevet 1. januar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Lite problemer..? 😂 Anonymkode: ee70b...9ac Ja. Hva slags problemer sikter du til? Anonymkode: 2d71d...6c5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #11 Skrevet 1. januar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja. Hva slags problemer sikter du til? Anonymkode: 2d71d...6c5 Har du barn? Anonymkode: ee70b...9ac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå