Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre han om det? Sånn rett ut? Vi har bare møttes gjennom jobbtreff, spist middag med kollegaer og vært på et par rusleturer, men det har vært veldig hyggelig. Han bor i Bergen og jeg på Østlandet, så må nesten fly eller ta tog. Kan jeg spørre han, eller virker det desperat?

Anonymkode: 6970e...3e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sikkert sagt: Jeg har kost meg kjempe mye. Må ikke bli lenge til neste gang :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (14 minutter siden):

Jeg ville sikkert sagt: Jeg har kost meg kjempe mye. Må ikke bli lenge til neste gang :)

Ja, det har jeg sagt, og han var enig. 😊

Men så var det neste steg. Kan jeg spørre rett ut om å møtes snart igjen? Det innebærer jo endel planlegging, for ikke snakke om penger.

TS

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men så var det neste steg. Kan jeg spørre rett ut om å møtes snart igjen? Det innebærer jo endel planlegging, for ikke snakke om penger.

TS

Du har allerede sagt at du vil møtes igjen, og det har han også. Så nå ville ikke jeg formulert spørsmålet om igjen. Men foreslått om vi kunne finne en helg i januar, og så kunne du sagt når det passet for deg. Evt invitere han hjem til deg.

Endret av exictence
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

TS

Ja det syns jeg du kan spørre om :)

Anonymkode: 92271...651

AnonymBruker
Skrevet

TS: Jeg skal på et kundemøte i Ålesund snart. Kunne jeg spurt om han vil treffes der? Ta det som en tur? 
(🙈Herregud, alt en voksen dame skal lure på.)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS: Jeg skal på et kundemøte i Ålesund snart. Kunne jeg spurt om han vil treffes der? Ta det som en tur? 

Send en melding og spør om han vil treffes der eller andre steder? 

Bedre å vite enn å ikke vite ;)  Bare gjør det!

Anonymkode: bbbb7...0e7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Send en melding og spør om han vil treffes der eller andre steder? 

Bedre å vite enn å ikke vite ;)  Bare gjør det!

Anonymkode: bbbb7...0e7

TS: Han skal antageligvis jobbe i og med at det er midt i uka. Men jaja, kanskje jeg gjør det. Da skjønner han i hvert fall at jeg er interessert. ;)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS: Han skal antageligvis jobbe i og med at det er midt i uka. Men jaja, kanskje jeg gjør det. Da skjønner han i hvert fall at jeg er interessert. ;)

Er damene hypp, så pleier de å kjøpe meg fri fra jobb, en dag eller to. Og dekke reisen, selvsagt. 

Anonymkode: 26c2a...cab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dater dere eller hva? Eller er han kun en mann du har hatt noen hyggelige samtaler med? Isåfall får jeg litt crazy-vibes av deg…

Anonymkode: 8aad4...6b0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tenkt at det var litt spesielt om du foreslår at han skal reise til en annen by midt i arbeidsuken for å møte deg som er der i jobbsammenheng.

Har datet på avstand, og selv etter noen måneder avstandsdating ville jeg synes det var veldig veldig merkelig. Du burde heller finne en helg som passer dere, og så reise til Bergen.

Anonymkode: 20830...620

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS: Ops. Creepy-vibes? Det vil jeg ikke. Da dropper jeg det. (Forøvrig kjenner jeg han ganske godt, vi har hatt mange nære, dype samtaler og møtt hverandre 9-10 ganger.)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

TS: Ops. Creepy-vibes? Det vil jeg ikke. Da dropper jeg det. (Forøvrig kjenner jeg han ganske godt, vi har hatt mange nære, dype samtaler og møtt hverandre 9-10 ganger.)

Det jeg mente var: vet du om han er interessert i deg på «den» måten? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det jeg mente var: vet du om han er interessert i deg på «den» måten? 

TS: Veldig mye tyder på det. Jeg håper det jo. Jeg liker han veldig godt. Det er vanskelig å bli kjent med noen når de bor på andre siden av landet, så hvordan kan jeg ta initiativ ellers?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

TS: Veldig mye tyder på det. Jeg håper det jo. Jeg liker han veldig godt. Det er vanskelig å bli kjent med noen når de bor på andre siden av landet, så hvordan kan jeg ta initiativ ellers?

Om han ikke har sagt det rett ut, bør du anta at han ikke er det. Dette fordi du ubevisst kan ha lest mer inn i kontakten dere har hatt enn det er grunnlag for. Man ser det man vil se, når man er forelsket. Blir en mester i å tolke tegn etc.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er voksen, og ute etter noe seriøst - er det ikke bare å være deg selv og ikke drive med så mye spill? Hvis han føler di blir desperat av at du spør om dere skal møtes igjen, så er det jo bare et tegn på at han ikke er rett type.. hadde jeg tenkt iallfall. Annerledes når man er yngre og skal få en med comitment issues til å falle for deg.

Anonymkode: 6c5f6...c6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Synes heller at du skal invitere han hjem til deg en helg når dere har fri. Det er også lettere å fly Bergen-Oslo enn Ålesund. Flere avganger og garantert billigere

Anonymkode: b6471...661

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Det er vanskelig å bli kjent med noen når de bor på andre siden av landet, så hvordan kan jeg ta initiativ ellers?

Er dere helt ukjent med skriftlig kommunikasjon, og telefon, og sånne nymotens djevelskap? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er damene hypp, så pleier de å kjøpe meg fri fra jobb, en dag eller to. Og dekke reisen, selvsagt. 

Riight

Anonymkode: 92271...651

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er dere helt ukjent med skriftlig kommunikasjon, og telefon, og sånne nymotens djevelskap? 

TS.
Han er elendig på chat-kommunikasjon, og han hater å snakke i telefon. Vi må nesten møtes hvis vi skal ha noen sjans.

Men greit. Jeg tar rådene deres og dropper å be han med til Ålesund. Enig at det kan bli litt «Gunn» fra Side om side. 
Da er jeg back to scratch da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...