Liinnaa Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 (endret) Hei alle sammen! Dette virker nok veldig rart for noen at jeg spør om! Er det noen her i Telemark, Vestfold, Eller innover Oslo området som kunne skaffet meg noen positive graviditetstester? Har ei venninne som tuller med meg hele tiden, og jeg klarer aldri å lure henne tilbake!! Nå har jeg lyst å lure henne skikkelig, med at jeg er gravid og at vi må avlyse jenteturen vår i februar. Men at hun skal kunne gå på den, så må jeg ha noen positive graviditetstester. Jeg kan selvfølgelig betale for testene, hvis det ikke er noen av dere Endret 1. januar 2023 av Liinnaa
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Bare kjøp noen eggløsningstester. Anonymkode: 3d039...d80
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Synes ikke man bør tulle med sånt. Dessuten, hvorfor skulle det betydd at turen må avlyses? Anonymkode: a8099...b64 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Håper du da er 100% sikker på at venninnen din ikke sliter med å få barn iallfall. Anonymkode: ae8b0...841 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Håper du da er 100% sikker på at venninnen din ikke sliter med å få barn iallfall. Anonymkode: ae8b0...841 Nettopp, man vet ikke nødvendigvis hva folk strever med. Om en venninne hadde dratt denne "morsomme" spøken mens jeg var ufrivillig barnløs... Hadde gjort vondt. Anonymkode: a8099...b64
Liinnaa Skrevet 1. januar 2023 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2023 Jeg er 100% sikker på at hun aldri ønsker seg barn:-) det har hun sagt siden vi gikk på barneskolen, nå er hun 30. Jeg ville bare ta en spøk på henne, siden hun alltid klarer å tulle med meg, men jeg klarer aldri å gjøre det tilbake
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #7 Skrevet 1. januar 2023 Jeg syns ikke at graviditet er noe man skal spøke med. Anonymkode: 5cd93...219
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå