Gjest Warrior Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Alltid er det noen som drikker seg full som må lage kvalme for alle andre. Enten starte krangel eller slosskamp, være voldelig, være ekkel mot andre, klå og ta på private steder på kroppen uten lov. Det er ikke alltid så gøy å bli tatt på av hvem som helst. Jeg har da drukket meg full jeg også mange ganger i mange år, men lager ikke kvalme for andre av den grunn.Klarer å styre meg selv. Så hvorfor fortsetter folk som ikke tåler alkohol å drikke det når de ikke klarer å styre seg selv😡? Tåler man ikke alkohol så drikk noe annet. Eller må de drikke for det er tøft? Vil ha oppmerksomhet? Ja alkohol er godt, men folk som ikke tåler alkohol skal ikke drikke seg dritings for å lage kvalme av den grunn. Ikke vær egoistisk og ødelegg for andre sier nå jeg.
Gjest ti10 Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Egentlig veldig godt spørsmål, men jeg kan tenke meg at det vanligste er at de klarer seg fram til et visst punkt, men så ikke klarer å stoppe i tide. At de blir altfor fulle. Så hvis man vet at man i 9 av 10 tilfeller ikke klarer å stoppe når tålegrensen er nådd, bør man nok droppe det helt og holdent, men det er det jo dessverre åpenbart mange som ikke gjør. Kanskje vi andre bare burde bli flinkere å si fra til folk i ettertid enn å tie det i hjel, som de fleste av oss gjør? Si fra at "på lørdag ble du altfor full, x og y ble skikkelig lei seg, og det var pinlig og vondt for oss som sto og så på. Har du vurdert å droppe alkohol helt?"
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Fordi de har ikke selvinnsikt eller mister kontroll bare en av ti ganger og håper at det ikke skjer igjen Anonymkode: 4d968...bfc
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 De har nok angst og depresjon. Anonymkode: 439d8...d79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå